The Body Shop Body Sorbet

2014-06-29 · 18:16:00
 
Visst minns ni väl The body shop och deras nya Body sorbets som lanserades den 25 april i år? De ger dig en svalkande känsla, och håller huden fuktighetsbevarad utan att bli kladdig. De fyra fruktiga och bästsäljande dofterna strawberry, satsuma, moringa, pink grapefruit och mango (som är min favorit) är berikade med 100% community fair trade producerad aloe vera från Guatemala som lenar och vårdar din hud. Ett tips för en ännu mer svalkande känsla är att förvara din body sorbet i kylen. 
 
 

Postat av: Ida // 2014-06-29 · 18:30:47

bästa! älskar min i mango :)

Svar: Ja de är fantastiska! Mango är också min favorit :)
Idas beauty ~ mamma till filippa ♡

Postat av: Sofia // 2014-06-29 · 18:42:41

de verkar helt underbara :D

Svar: Ja de är fantastiska!
Idas beauty ~ mamma till filippa ♡

Postat av: Sofie Eklund // 2014-06-29 · 21:56:41

Jag bara älskar den krämen!

Svar: Ja samma här, underbar!
Idas beauty ~ mamma till filippa ♡


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback