Maternity collection by Lindex

2014-03-17 · 22:12:33
 
Ni har väl inte missat att Lindex har släppt en helt ny kollektion för oss gravida? Lite roligare kläder än h&m's enligt mitt tyckte, så in och shoppa med er! 
 
♥ ♥ ♥ ♥

Postat av: Marie // 2014-03-17 · 23:04:01

Liknande sådana jeans hade jag då jag var gravid, superskönt =D

Ja visst är hon söt =D

Postat av: Annster // 2014-03-18 · 01:18:31

Verkligen! :)

Postat av: Sandra-blivande mamma // 2014-03-18 · 06:35:13

Sv: Jag har faktiskt gjort en egen graviditetsbok. Jag vet att det finns att köpa en men den tycker jag inte alls var så rolig. Jag har inte skrivit vecka för vecka då jag inte tyckte det hände så mycket förens i vecka 19. Jag har klippt in bilder, skrivit om förberedelser, alla möten med bm, tankar kring graviditeten osv :) jätte mysigt att sitta och bläddra i och än är den inte klar :)

Postat av: Hanna - Min vardag som trebarnsmamma // 2014-03-18 · 07:25:57

Kul, jag har alltid tyckt att det är så svårt att hitta gravidkläder. (Är inte gravid nu men minns hur jobbigt det var att det aldrig fanns något snyggt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback