Naprapaten imorgon.

2010-12-06 · 21:04:28
Imorgon ska jag till naprapaten! Ska verkligen bli huuuur skönt som helst. Hoppas att jag får akupunktur och ström i rygg och nacke igen.. Lite kul är också att båda mina kollegor ska dit imorgon!

Efter det tänkte jag gå till Globen och titta lite om jag orkar. Och sen ska jag och Anna shoppa julklappar inne i stan och äta middag tillsammans! Längtar.

http://www.ryggklinik.com/massage%A81.jpg


Postat av: Lina // 2010-12-06 · 21:25:13

Sv: Tack! :D

Postat av: Johanna // 2010-12-06 · 23:31:52

Sv: Asså startpaketet är ett sånt med alla produkter med i om du ska börja sälja. Men är du intresserad av något så skulle du kunna beställa av mig..det är så du får göra om du ska handla, för Mary Kay är inget du hittar ute på marknaden. Något du är intresserad av? Kan kolla upp priser på det år dig i såna fall:) Kan verkligen rekommendera det, tycker deras produkter är kanon! Det har allt från rengöring (hudvård), smink till handbehandling:)

Postat av: Lise // 2010-12-07 · 12:56:43

sv: tack desamma ju :D:D



det är mitt finaste minne också. ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback