Natural nymph

2011-12-19 · 18:24:43
Fick hem det här snygga läppstiftet från Elfs studio sotriment. Ibland kan deras produkter se ganska billiga ut, men jag tycker verkligen att den här har en snygg behållare och färgen (natural nymph) är ju bara för underbar! Kostar endast ca 40 kr och är definitivt ett juklappstips för er som känner någon som gillar nude färger.


Postat av: Sofia - JULKALENDER! // 2011-12-19 · 18:53:40

jo man tycker ju det! Ändå är hon sån att hon aldrig svarar på kommentarer osv. sås kulle inte förvåna mig om jag aldrig får något svar..

Postat av: Y A S S E - apple addict // 2011-12-19 · 19:16:46

RE: Ja, jag får ta och göra det nästa gång ^^

Postat av: Julia // 2011-12-19 · 20:02:42

Jag har också det, men när jag sätter på det ser mina läppar torra och "kakiga" ut. Och då har jag ändå inte torra läppar. Har du något tips om hur jag får det att se bättre ut? :)

Postat av: Nathalie B // 2011-12-19 · 20:28:25

De påstår att den måste försvunnit i posten, då de skickade den den 2a dec.. Fett less är jag. Så jävla typiskt.. Min mamma snackade nåt om att man skulle kunna spåra den om man får kollinumret, men jag har inte fått det "än", vet ju inte om jag kommer få det av de heller men.. Och man ska visst kunna bli ersatt av posten om de har levererat en vara fel eller om man inte fått sin post. Jag menar, den där onepiecen är ändå värd jävligt mycket.

Postat av: Nathalie B // 2011-12-19 · 23:03:45

Sv: Jo, jag menar det.. Man blir fett trött och ledsen på sånt, satt och lipade i skolan och kunde inte alls koncentrera mig när de mailade, för blev så frustrerad och sur och ledsen och bara usch, allt på samma gång. Har ju som sagt inte fått svar av de idag, fastän jag skickade mail till de i fredags, men tänkte att de kanske inte jobbar på helgerna och jag ger dem en dag till, sedan kommer jag skicka om mailet tror jag.. Jag tänker inte ge upp. Det kanske är posten som gjort fel, men då ska faktiskt företaget kunna kontakta posten och kräva ersättning så att de sedan ska kunna skicka en ny onepiece till mig. Jag vet ju inte riktigt hur det där funkar, men min mamma har lite större erfarenhet när det gäller sånt och hon försöker hjälpa mig så gott det går. Det är inte lätt att va en ensam 16-åring som ska gå "emot" ett företag som man inte ens vet någonting om, typ. Men de fortsatte påpeka att de inte står för whatever som hänt, det är inte alls deras problem. Så.. ja :/

Postat av: ♥ maliinsfotoblogg.se // 2011-12-20 · 13:09:59

va snyggt!

Postat av: neli // 2011-12-21 · 22:20:34

sjukt fint läppstift =)

Postat av: Lova // 2011-12-22 · 01:14:57

Vilken snygg färg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback