Tävling: Vinn en iCurl

2011-07-20 · 19:00:00
Tidsinställt / Innan du börjar.. LÄS REGLERNA NOGA!! - Nu har du chansen! Jag lottar ut en iCurl ifrån märket BaByliss till en lycklig vinnare. Orginalpris: 500-600 kr. / Reglerna är enkla. / 1. Gilla mig på facebook, HÄR, och/eller lägg till mig på bloglovin, HÄR. / 2. Skriv att du är med i en kommentar och förklara även ett utav dina bästa skönhetstips. / 3. Glöm inte att lämna din mejladress så jag kan nå dig. Ganska lätt va? Lycka till! / Tips: För att öka chanserna att vinna så kan ni gilla både min blogg på facebook och lägga till mig på bloglovin. Samt skriva och informera era läsare om tävlingen :)! Tävlingen avslutas den 24/7.

http://absoluteelin.myshowroom.se/files/2011/06/babyliss_74064598.jpg

Postat av: Malin // 2011-07-20 · 19:27:20

tack själv! :)

Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt // 2011-07-20 · 19:33:36

har gjort allt man ska göra så jag är med :)



Mitt bästa skönhetstips: Smörj in ansiktet med återfuktande lotion iaf 2 gånger/dag, även om du har finnar o fet hud för anledningen till att du har fet hud är att din hud producerar för mycket av det som gör huden fet och om du smörjer in den så behöver den inte göra det längre lika mycket. Detsamma gäller hela kroppen. Detta för att främst förebygga framtida rynkor och behöva köpa en massa dyra krämer. Vad för lotion man använder spelar absolut ingen roll. Bara man gör det!

Postat av: anna // 2011-07-20 · 19:34:12

sv: ja är med och jag har lagt till dig på blogloving :)



mitt bästa skönhetstips är att försöka va så naturlig som mjöligt, inte översminkad inte över fixat hår va naturlig

Postat av: Emmy // 2011-07-20 · 19:35:39

jag vill vara med :D Gillar dig på facebook och Bloglovin. :D

Skönhetstips?? Hmmm jadu. Jag är så sjukt dålig på att fixa till mig. Anväder liksom inget under dagarna. Men när jag ska ut så sminkar jag mig och fixar håret. har ingen locktång men vågtång. Sminkar mig endast när jag går ut, för annars ser man likadan ut som under vardag ;) Iaf jag., Eftersom jag suger på att göra något syggt :P Hehe. Men något som jag brukar ha är smååsmåå lösfransar, bara för att få fylligare ögon, sen så lite svart runt ögonen som möjligt. sminkar mig med ljusa färger så ögonen syns mer, inte gömmer sig bakom sjukt mkt blått eller fööör mkt svart. Då ser man sjuk ut. ;) Är det ett tips?? haha. ;) Kramen

Postat av: Elin // 2011-07-20 · 19:36:35

Hej jag vill vara med!



Mitt bästa skönhetstips skulle kanske vara att framhäva ögonen. Det behöver inte vara svårt alls, bara lite mascara liksom ;)

Postat av: Leonique // 2011-07-20 · 19:39:14

Jag är med!<3



[email protected]



SÖTIIS!!<3

Postat av: maddeh // 2011-07-20 · 19:41:48

Jag är med :)



Jag brukar använda ansiktsmask 1 gång i månaden ungefär. brukar få dålig hy just innan mensen så det är oftast när det är slut som jag använder ansiktsmaskar. Ibland köper jag och ibland gör jag egna!:) Brukar även skrubba min kropp ungefär varannangång jag duschar! Tycker huden blir så underbart mjuk och man känner sig fräsh!!

Postat av: ttova - en blogg om livet // 2011-07-20 · 19:54:47

Jag är med! :)

Jag har gillat dig på facebook , lagt till dig på bloglovin och bloggat om detta på , det här inlägget:http://ttovahenriksson.devote.se/blogs/11111095/taevlar-om-en-icurl-fraan-maerket-babyliss.htm#WriteComment

Kram!

Postat av: ttova - en blogg om livet // 2011-07-20 · 19:55:24

Glömde epostadressen i den förra kommentaren.

Postat av: Gabbe // 2011-07-20 · 20:03:24

Jag är gärna med =D!

Jag har gillat dig på facebook, lagt till dig på bloglovin och sagt att jag är med =)

Min mail är: [email protected]

Och mitt skönhetstips handlar om hyn inte håret =O

Mitt tips: Det bästa man kan använda mot finnar är olika renande produkter som mat! Ex. advokado och gurka. Har man en gurka hemma så kan man skära tunna skivor med en osthyvel och sedan täcka ansiktet med gurkskivorna. antingen ber du någon om hjälp att lägga på skivorna medan du ligger ner eller så tar du en tepj bit och försöker tejpa fast dem så de inte ramlar av. ha gärna på dem så länge som möjligt! ta en tuplur och ha dem på i nån timme är helt perfekt men annars bör du ha dem på åtminstånde ha dem på i 10-15 minuter.

Gurkan har en läckande förmåga mot hyn och gör den fräsh.

Ta inte bara gurkan. ta gärna någon ansiktskräm eller liknande efter om ni har riktigt jobbig hy.

Gör detta i en längre period så kommer resultaten =)

Jag prövade i en vecka och såg redan resultat =D

Men jag orkade inte fortsätta haha xD



Det va mitt tips ^^

kramar!

Postat av: Elin // 2011-07-20 · 20:17:44

Postat av: A D E L I N A // 2011-07-20 · 20:20:12

sv: hihi visst är dom! hur mår du? =)

Postat av: Emma // 2011-07-20 · 20:23:23

OK :D

Postat av: evin // 2011-07-20 · 20:28:34

ANSIKTET:

Honung är bakteriedödande.

Äggvita stärker huden.

Vinäger stänger porerna.

Mjölk gör huden mjuk och smidig.

Gurka kyler ner och återfuktar. (Gurka tar bort påsar under ögonen , och potatis tar bort svarta påsar.)



HÅR:

Skölj alltid håret med kallt vatten sist.

Honung är ett undermedel för håret, blanda med ditt balsam. bakteriedödande och fuktgivande.

Blanda en burk kokosmjölk med några msk kakao.Låt verka så länge du orkar.(Bra inpackning,håret blir rent,mjukt och luktar choklad länge efteråt.Kakaon sägs oxå ha avgiftande egenskaper.)

Massera in olivolja i topparna.

För mer glans kan du skölja med öl om du är blond.

Brunetter kan skölja med kaffe för mer glans.

Mosa en avokado och massera in i håret,låta verka i 15 min.(Du får liv i håret.)

Eget balsam till slitet hår . Blanda ½ banan ½ avokado 1 tsk naturell yoghurt och 1 msk olivolja,låt balsamet verka i 30 min.

Massera hårbotten.

Mot mjäll fungerar en inpackning med ekologisk, naturell yoghurt i 10 minuter som stabiliserar ph-balansen.



Postat av: Liza.^^ // 2011-07-20 · 20:39:12

1. redan gjort:)

2.hm, mitt bästa skönhetstips..? att man aldrig ska vara "översminkad", inte för mycke brunkräm, va naturlig!:)

kanske täcka över lite finnar och mörka ringar under ögonen:) och ibland lite mascara.

3. min mejl adress: [email protected]



Jag skulle bli så hemskt mega glad ifall jag vann den, för jag har så tråkigt hår och jag skulle vilja kunna fixa till det lite då och då:), åå, vad svårt det blev å förklara:c, men det skulle betyda så sjukt mkt.

hare bra, och jag hoppas värkligen att jag vinner den(a)

KRAM/liza^^

Postat av: maddeh // 2011-07-20 · 20:46:37

jag tror jag glömde skriva min mejladress :)

Postat av: Evelina // 2011-07-20 · 20:55:36

1. Jag har gillat. Evelina Faag heter jag på face =)

2. Jag vill vara med och tävla så klart =) Mitt bästa skönhetstips är nog att försöka vara sig själv. Inte översminka t.ex. Naturell är enligt mig finast. Sminka så att det ser naturligt och naturellt ut och lika så med håret. Försök även att låta håret självtorka och gör gärna fläta istället för att platta håret varje dag, då det slits enormt mycket. Var generös med inpackning för håret och likaså för ansiktet. Honung ska tydligen göra underverk =)

Hitta metoder som framhäver DIG. Och drick mycket vatten ;)

3. [email protected]



har även skrivit ett inlägg i min blogg: http://silverninas.se/2011/july/jag-ar-med-och-tavlar-om-en-icurl.html



Kramar

Postat av: Evelina // 2011-07-20 · 20:58:24

Har lagt till dig på bloglovin med glömde jag skriva =)

Postat av: Evelina // 2011-07-20 · 21:01:46

Det tycker jag =) bara för mig att hålla tummisarna =) hehe

Postat av: Mia - http://www.mianguyen.webblogg.se // 2011-07-20 · 21:07:15

Mina skönhetstips:

Gör en mask gjord på avokade, honung och yoghurt,

Skär upp en avokado och mosa halva avokadon i en skål, Ta nu sedan 2 matskedar honung och 1 matsked yoghurt, blanda upp. Applicera på ansiktet och låt vänta 5-10 minuter, Skölj sedan bort masken med vatten,



Koka upp en stor kastrull med vatten, lägg sedan över ansiktet på kastullen, lägg över en handduk på huvudet och sitt sådär i ungeför 4 minuter, tills du känner dej färdig. Hjälper dej att öppna porerna och få en renare hy,

__________________________________________________________



har gillat dej på facebook, följt dej på bloglovin. och skrivit ett inlägg om det på min blogg: http://mianguyen.webblogg.se/2011/july/ar-med-och-tavlar-hos.html - Nu får man bara önska det bästa!

Epost-adress: [email protected]



Postat av: Shahla // 2011-07-20 · 21:09:06

Jag är med! :)

Postat av: Minna. // 2011-07-20 · 21:28:38

Det bästa tipset jag har är att på sommaren, låt huden andas. Strunta i smink i 17 lager. Du är fin utan, och din hud mår bättre utan smink. Smörj på lite solcremé så får du färg och det räcker för en sommarkväll! :)

Postat av: madickenmarsh // 2011-07-20 · 21:43:01

snällt av dig att ge ut den! :D

Postat av: A D E L I N A // 2011-07-20 · 21:58:25

sv: jo det är toppen :D vad har du gjort för skoj idag?

Postat av: A D E L I N A // 2011-07-20 · 22:04:25

sv: okej trevligt :) jag har legat på stranden och latat mig :D

Postat av: A D E L I N A // 2011-07-20 · 22:16:28

sv: i falun haha :D

Postat av: Kajsa // 2011-07-20 · 22:19:30

Åååååh, detta vill jag verkligen ha, för min plattång gick sönder här i helgen!! :(

Men iaf jag är med!

Och mitt tips är värmeskydd. För värmeskydd skyddar håret från att inte slita så mycket på håret när man plattar eller lockar håret eller vad man nu gör. Och i mitt fall så plattar jag håret varje dag så om jag inte hade haft värmeskydd så hade nog mitt hår varit borta för länge sen nu.. haha skämosido.. Men iaf! jag tipsar värmeskydd.

Postat av: madickenmarsh // 2011-07-20 · 22:26:24

sv; nejtack , tack ändå! :D

Postat av: madickenmarsh // 2011-07-20 · 22:39:08

hahah okej! , jo allt är bra med mig själv? :) <3

Postat av: Lina // 2011-07-20 · 22:42:22

Är jättegärna med och tävlar om denna! :) Har velat köpa en i evigheter men unnar mig sällan saker själv.



Jag rekommenderar denna Icurl som skönhetstips då den ger så otroligt fina lockar, håret får underbart "Hollywood-svall". Och det går snabbt och är enkelt att göra själv!

Postat av: Emmy // 2011-07-20 · 22:50:01

Jag är med!

Jag gillar din facebook sida och jag har lagt til dig på bloglovin.



Mitt bästa skönhetstips är att använda remover, ansiktstvätt, lotion och foundation från samma märke för dom produkterna "jobbar bättre med varandra" och man får snygg, fräsch hy.



Jag har tipsat om tävlingen på min blogg här-> http://emmywik.blogg.se/?tmp=20224314



Kram/Emmy:]



Postat av: madickenmarsh // 2011-07-20 · 22:52:25

haha okej! hur ser dina sommarplaner ut? :)

Postat av: A D E L I N A // 2011-07-20 · 23:14:28

sv: hehe jadu bra fråga :D jag tycker inte jag gjort mer än vad jag brukar, kommentera mycket och publicera mycket helt enkelt :)

Postat av: FILIPPA // 2011-07-20 · 23:23:16

Skulle vara super gullit om du röstade på min klänning, bara om du gillar den såklart!

http://www.nelly.com/se/designyourdress/?obj=AWZ3Agw7ACNHra3ZXGmzFg1DKccerKwpgJignSboUot0ClWXq9Kv#Gallery



btw: Vill du byta bloglovin? I Like your blog !

Postat av: EMMAS! // 2011-07-21 · 00:07:06

Var gärna med i min nya tävling på bloggen där du kan vinna en valfri vara från appleskal.se :D kram!



ps. förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer ;(

Postat av: Matilda // 2011-07-21 · 01:46:31

Lottar ut valfritt iphoneskal i bloggen! Kolla in, www.matildas.blogg.se :)

Postat av: Melissa // 2011-07-21 · 03:16:01

Nu är jag med och tävlar,har gjort det som skulle göras:)

mitt bästa skönhetstips är att använda så lite smink som möjligt på sommaren,vara så naturligt man kan.

Postat av: j // 2011-07-21 · 06:38:41

TÄVLING i bloggen! var gärna med. Kramis!

Postat av: Julia Patricia // 2011-07-21 · 09:47:40

Hej, jag skulle jätte gärna vilja va med men nu är det så att jag redan har en icurl så annars hade jag vart med! Kul att du hittade min blogg! Puss ^.^

Postat av: Melanie // 2011-07-21 · 14:11:24

Jag har gjort ALLT man ska så jag är med! :)



Mitt bästa skönhetstips: Att inte bära för mycket smink, mer åt det naturliga hållet är ALLTID finast! Du är fin som du är, kom ihåg de.

Postat av: fannyhedberg // 2011-07-21 · 15:06:54

jag är med.



skönhetstips.. en bra hudkräm som luktar super and you are ready to go.

Postat av: Ina // 2011-07-21 · 16:44:13

jag vill jättegärna va med :)

Postat av: Hanna <3 // 2011-07-21 · 17:33:22

Jag är med! Har lagt till dig på bloglovin och gillat din blogg på facebook! :)



Mitt bästa skönhetstips: Att vara naturlig och inte bry sig om hur alla de andra ser ut. Tycker du att du är snygg så är du det! :)



PS. Du är snygg! :)

Postat av: Hanna <3 // 2011-07-21 · 17:55:46

Har även skrivit ett inlägg om din tävling på min blogg! :)

Postat av: sabrina // 2011-07-21 · 19:15:22

Jag är med. Jag har gillat din blogg på facebook och lagt till dig på bloglovin :)

hm.. bästa skönhetstips, är inte världens bästa på att komma på något just nu, men jag tycker man ska vara sig själv och inte alls bry sig vad alla tycker om en och självklart acceptera andras utseénde oså :)

Ha en fortsatt bra dag!

Postat av: fanny // 2011-07-21 · 19:58:53

jag är med och jag har gillat dig på facebook och lagt till dig på bloglovin! :)

Postat av: jasmine-fotoblogg // 2011-07-21 · 20:35:43

jag är med :D



jag är 31:a följare på bloglovin och jag är "jasmine Samuelsson" som gillar på fb.



Mitt tips:

ansikts mask:

1 Mogen avokado

1 tsk citron

1 tsk flytande honung

1 tsk naturell yoghurt



Blanda och smörj in det i ansiktet. Låt sitta på i ca 10 min innan du tvättar av det.



Varför jag vill vinna? :



Jo det är såhär, jag är med för att jag vill ge min syster den hon ville ha en sån. Jag vill verkligen ge henne den eftersom ho är en grym syster.



Postat av: Emelie! // 2011-07-21 · 20:48:38

Jag har gillat dig på facebook och lagt till dig på bloglovin :)



Mitt bästa skönhetstips är: För håret så fläta de när det är vått så får man fina vågor i håret när det har torkat.

För huden är det att smörja in sig så huden inte blir för torr, det är dels inte så frächt men sen är det inte bra för huden. Det är bra att ha som rutin att smörja in sig innan man ska lägga sig. Om man behöver smörja in sig fler gånger så är det bara att göra det :)

Postat av: alicia // 2011-07-21 · 20:55:00

svar: nej, men tack ändå :)

Postat av: Caroline♥ // 2011-07-21 · 20:55:45

jag är med! :D

jag har gillat dig på facebook :)

mitt sönhetstips är väl att vara sig själv inte brunkräm eller nåt det räcker väl bara med mascara :)

Postat av: emilia // 2011-07-21 · 21:10:16

Lägg en metallsked i frysen så att den blir riktigt kall och håll sedan skeden på den pösiga delen under ögat i minst 1 minut.

En annat knep för mörka och trötta ögon är gurka.

Skär upp två skivor, lägg på ögonen och slappna av på soffan i några minuter.



Inga mer påsar under ögonen!

__________________________



Orkar du knappt sminka dig på morgonen?

Satsa på ett klarrött läppstift eller ett rosa cremerouge.

De klara färgerna kommer dra uppmärksamheten från ditt osminkade ansikte och göra att du ser pigg och fräsch ut i alla fall.

__________________________________________



Vatten lyfter hårrötterna, så fukta dina fingrar lite lätt och gnugga in i hårbotten för en snabb volymfix.

__________________________________________



Koka upp vatten och salt och låt svalna ett par minuter.

Stoppa ner fingrarna i vattenbadet och låt ligga i 20 minuter.

Upprepa så ofta som möjligt. På lite sikt vitnar dina naglar.

Och inga mer gula naglar!

Postat av: Pauliina Pasanen // 2011-07-22 · 13:07:42

Jag är med! :)

Min skönhetstips är att om man har torrhud så kan man fylla badkaret med vatten & hälla i ca 1 dl olivolja och sedan bada i det!

Det funkar jätte bra & man blir len som bara den!

Puss! <3

Postat av: tanjabjörkegren // 2011-07-22 · 14:27:27

Fin blogg! :))

Postat av: annie // 2011-07-23 · 11:18:07

Har gillat dig på fb :).

Bästa skönhetstipset enligt mig är väl att inte lägga på så mkt onödiga produkter i ansiktet. och sminka inte dig varje dag :) Håller tummarna på att man vinner ! :D puss.

Postat av: Andreea // 2011-07-25 · 13:42:27

Jag har gjort allt som står ovan!



Mina bäst skönhetstips:

* Leave in-inpackning varenda gång efter man har duschat och även BED HEAD's serum är fint efter att man har plattat håret. Det tar bort alla kluvna toppar.



* När jag inte sminkar mig brukar jag alltid använda en vanlig ansiktskräm för att huden ska få sminket att se bättre ut sen när man väl sminkar sig. När jag väl sminkar mig använder jag alltid en Primer som bas innan.



Det var några tips.

Postat av: Evelina // 2011-07-26 · 15:02:21

Har vinnaren kommit upp på bloggen ? Måste ha missat de. hehe

Postat av: Pamela // 2011-08-23 · 16:52:35

Jag är med och jag har lagt till dig på blogloving :) och de andra saker som du har skrivit upp! ;)



Mitt bästa skönhetstips är att försöka va så naturlig som mjöligt, inte översminkad inte över fixat hår va naturlig! =)



Håller tummaran! -Ses-

Postat av: - CLAUDIA - MY LIFE.♥ // 2011-08-31 · 16:08:53

sv: Tack för tipset men jag ser ingen chans att vinna då massa deltar redan .. men jag kollar gärna in när du startar nya tävlingar. Tack för tipset, ha en bra dag tjejen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback