Back to the 70's?

2011-03-31 · 18:36:49
Tydligen är det virkat och utsvängda jeans är ju tydlingen the thing nu i vår och sommar. Jag gillar det dock inte alls! Känns som vi gått tillbaka till hippietiden och 70-talet. och va fan är grejen med virkat egentligen? Vem vill gå omkring och se ut som farmors gamla dukar?

Jag förstår helt ärligt varför alla hela tiden hakar på de här fula trenderna? Visst, det är bara mina ord jag ska absolut inte trycka ner någon annan för att den tycker på ett speciellt sätt. Det här är som sagt bara min åsikt. Men så fort det kommer något nytt så snappar alla upp den idéen och helt plötsligt har alla fått en fetisch på't. Det mest patetiska är när personer i fråga som t.ex. pratat om att det är "så fult med utsvänga jeans" och skrattat åt de som har de innan det blir en trend, och helt plötsligt när de blir populärt att använda dessa klädesplagg är det tydligen bara "sååå snyggt!!!" med det plagget - bara för att det har blivit en trend. Herregud.

Vad tycker ni om det här? Hot or not?


Postat av: madde // 2011-03-31 · 20:57:19

NOT, usch!

Postat av: Karolina // 2011-04-04 · 12:34:22

Nej, jag tycker inte heller att det är snyggt... :o

Postat av: Rebecka // 2011-04-08 · 11:50:49

Jag tycker inte heller om de byxorna! Vissa människor passar hur bra i det som helst men det är så få!

Men jag gillar faktiskt västen. Jag tycker den är väldigt söt :)

Postat av: Ida [ f l a v o u r e d . b l o g g . s e ] // 2011-04-08 · 11:54:15

Rebecka: Snyggt på rätt person kanske! :D Jag skulle absolut inte passa i det tror jag, haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback