Farligt billigt på e.l.f

2011-03-10 · 21:15:40
Har shoppat lite ifrån e.l.f's hemsida. Det är ju så jävla billigt, haha. Inte över 100-lappen. Hur grymt som helst. Fick ihop lite ögonskuggor, mineral puder, primer, nagellack, face brush osv. Längtar tills det kommer, haha. Och allt det här, (+lite till), för ca 200 kr. Galet och farligt billigt.

Klicka HÄR om ni vill gå in och shoppa loss!

http://www.skincareblog.net/images/elf.jpg

Postat av: Madde // 2011-03-10 · 22:08:06

haha, jag har ingen anning om han ska dit, men skulle tro det för han är typ på varenda Comet gala xD :) han är väl ett stort fan av själva galan :D men jag tror snart info kommer ut om vilka som ska göra framträdande och så :) kram!

Postat av: AMANDA // 2011-03-10 · 23:06:03

sv. Hahaha jo men ellehur! Åh tack fina du! <3



Åh, har kollat ett tag på att beställa lite smink där. Ska bara övertala min mamma, sen ska jag nog beställa något men de lär väl bli en del :D <3

Postat av: BELLa // 2011-03-11 · 09:13:02

Det kan inte vara sant att nagellack och en nagelfil bara kostar 31 kr :o ?! Eller är det jag som kollar fel?! XD

Postat av: manda // 2013-03-03 · 23:42:30

tjenaa! :)

undrar ang. din beställning från elf.... hur mycket kostade det övriga såsom tull osv :) ?

taack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback