Peppa inför Comet 2011

2011-03-28 · 17:16:23
Borde egentligen fortsätta läsa det där tråkiga häftet. Är faktiskt lite trött på att plugga just nu eftersom att lärarna inte alls ger oss blivande förskollärare stor plats. De helt ärligt särbehandlar oss och ger mer utrymme för frågor och svar till de blivande lärarna som jag går i samma klass som.

Fastnade iallafall på Facebook där Comet 2011's sida hade uppdaterat om nomineringarna för galan iår. Som väntat och som även VIVA redan bekräftat i mail till mig blev inte TH nominerade iår. Vilket i och för sig är fullt förståeligt, men såklart tråkigt. Men inte deppar jag och Rebecka för det. Sido har två nomineringar och vidare följer en rad olika bra tyska artister som Nena, Cascada, The Black Pony, Frida Gold, Monrose osv.

Har gjort ihop en liten Spotify lista så jag ska peppa med innan galan den 27 maj. Klicka HÄR för att ta del av den! Min favorit är hittills Die Atzen och Nenas låt Strobo Pop som självklart också finns med i spellistan!

Postat av: emelie francea // 2011-03-28 · 17:28:10

Kika gärna in på min blogg! :) Kram

Postat av: eemmaaj - Sometimes I wish I could save u // 2011-03-28 · 17:45:35

yes det gör jag, dock inte så mycket längre...

Postat av: Linnea // 2011-03-28 · 20:04:47

sv: ligger och väntar på att pappa ska komma hem med min iphone! :d

Postat av: Linnea // 2011-03-28 · 20:09:58

sv: japp, det är det :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback