Bye Sweden, hello Deutschland.

2011-05-26 · 09:51:30
Godmorgon mina smultrontroll! Wzup? Jag sitter och går igenom min resväska och bara hoppas att jag har fått med allting. Det känns lite som att jag ska vraa borta i 1 vecka när jag ser min packning, haha. Men bättre att ha med sig för mycket än för lite ;)? Får hålla tummarna att det inte väger mer än 20kg bara. Ska börja äta fullis nu och titta på TV. Efter det blir det duschen och fixa det sista med hotellpapper och kolla så jag har med mig passet en gång till, haha. Jag blir paranoooid! Inatt drömde jag t.ex. att jag redan var i Tyskland och hade glömt alla mina kläder. Nej, nu har jag inte tid att sitta här längre. Uppdaterar er innan jag åker till Rebeckas jobb om jag hinner. KYSS!

Happiness - Alexis Jordan

Jag och Rebecka i Tyskland - 08. Kul att vi typ ser likadana ut, hahahha. Och förlåt för den extremt suddiga bilden men jag hade bara den här på oss därifrån som var någorlunda okej att lägga upp. EXITEEEED!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback