I taxin, i trappen, i hissen, i hallen

2011-05-25 · 22:45:00
AAAAAAAH! Asså jag är så jäkla nervös. Resfeber? Jaaaa. Alla dessa tankar som snurrar i mitt huvud. Tänk om vi inte kommer iväg, tänk om vi störtat pga askan eller nån annan anledning, tänk om planet går sönder pga askan, tänk om det är nåt fel med hotellbokningen, tänk om jag har glömt nåt, tänk om jag har för lite pengar. Men sen kommer jag på.. Jaha men och? "Köp en jävla tandborste då om du har glömt det dumhjärna". Dock är det ju lite svårare att skaffa sig ett nytt liv, hehe. Rebecka har lovat att hålla mig i handen iallafall! Gulle hjärtat . Nu ska jag fortsätta packa det absolut sista och försöka sova. Åh vad jag kommer sakna min fina pojkvän, familj och vänner. Älskar er mest av allt i hela universum! Ska försöka hinna uppdatera er imorgon, annars hörs vi nog när vi landat i Tyskland och kommit fram till hotellet! Ska nämligen ta med mig min laptop. P&K!

Jag kommer - Veronica Maggio



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback