New in (mascara)

2011-11-19 · 22:21:51
I torsdags efter jobbet åkte jag till Globen (jobbar ju precis där) fick jag bland annat med mig de här två mascarorna hem (Isadora big bold mascara kostar 119 kr på H&M samt H&Ms full lashes mascara som kostar 59 kr). Var lite nyfiken eftersom jag hört bra om de båda! Återkommer med en recension av de båda och då får ni även se fler bilder.


Postat av: Linnea Montazami // 2011-11-19 · 23:59:21

snygg blogg :) allt bra?

Postat av: helene // 2011-11-20 · 00:22:45

Sv: vore kul! Tror inte det är så farligt att gå själv, ingen av mina vänner kunde följa med så jag kommer gå med en killkompis som garanterat kommer tröttna och sticka rätt fort... Big bold mascaran har jag själv och den är helt suverän! Enda minuset är man blir lite svart runt ögonen mot dagens slut, men annars så är den grym :)

Postat av: Elin // 2011-11-21 · 15:55:56

Jag gillar inte big bold mascaran, tycker borsten är alldeles för tjock!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback