Använd fuktkräm för snyggast resultat om du har torr hy

2011-10-24 · 14:16:00
Under hösten och vintern har min hy en förmåga att bli väldigt torr vilket gör det lite svårare för mig att applicera på min mineralfoundation som jag vanligtvis använder, eftersom att den har en förmåga att göra så att de torra partierna framhävs mer. Vill du fortfarande använda och fortfarande få ett snyggt resultat så kan du slå ut lite av din mineral foundation i locket och blanda ihop tillsammans med en klick fuktkräm. Arbeta in din foundation i ansiktet med en borste och jag lovar resultatet kommer att jämt och se snyggt ut!


Postat av: Ronja // 2011-10-30 · 22:56:58

Tack för tipset! Har samma problem och hoppas det fungerar nu :]


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback