Behind these hazel eyes

2011-10-13 · 16:30:02
Jag tycker inte riktigt att ljuset ger färgerna rättvisa, men det här var den bästa bilden jag lyckades få! Dagen sminkning iallafall. Enkel och snygg. Jag är ju lite besatt av bruna färger i alla dess nyanser då jag tycker att de framhäver min blåa ögonfärg så snyggt, så det blev brun inspirerade skuggor idag igen. Produkter jag har använt är - Ansikte: i.d. bareMinerals foundation, cover all mix från MUS, i.d. bareMineral rouge. Ögon: ögonskuggspaletter från Isadora (50 matte chocolate) & Loréal (hazel eyes), eyeliner från Lumene, ögonbrynspenna från Isadora, mascara från d.j.v. beautinizer mascara.


Postat av: Sofia - Tävlingar på gång! // 2011-10-13 · 17:39:25

Kan du gissa rätt på vad som ligger i något av paketen jag fick hem idag?

Den första som gissar rätt får en länkning :D

/ http://smnmode.blogg.se

Postat av: BEAUTY TOOLS // 2011-10-13 · 20:46:43

Sv: Okej :) Jag var lite trött på den rosa färgen bara. Jag är dock inte hundra procent nöjd med den nya heller, jag ska försöka fixa till en ny någongång när jag har tålamodet uppe ;)

Postat av: BEAUTY TOOLS // 2011-10-13 · 21:07:32

Sv: Jo jag förstår vad du menar ;) Jag ska lägga upp någon ny när jag har någon bra bild :)

Postat av: Alexandra - kärlek på tallrik // 2011-10-13 · 21:42:03

ooh, snyggt! Passar dig verkligen <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback