Mina nyaste hud och hårvårdsprodukter

2012-02-03 · 09:41:00
Tänkte visa upp mina senaste produkter till håret/kroppen. Först och främst är det ett av mina favoritmärken: Aussie! Miracle moist shampoo används för torrt och slitet hår då de vårdar varje hårstå. Den luktar verkligen gudomligt. 135 kr från Kicks. Sen har vi min nya kombo produkt - Nivea double effect. Du kan använda den både till duschkräm och rakningsgel. Har bara använt den en gång hittills (igårkväll) och då tyckte jag väl inte riktigt att den fungerade så bra till rakningen, dock så doftar den jättegott och fungerar utmärkt till duschkräm. Härnäst: Aco sunkissed body lotion. Jag använde ju tidigare ACOs BUS men jag tyckte den blev väldigt fläckig inte gav inte en sån speciellt snygg gyllenbrun färg (som den här) utan en mer orange look. Den är lätt att applicera men som med vilken annan BUS produkt som helst så måste man vara väldigt nogrann så att det inte ska bli fläckar. Nu till favoriten: Nivea dry comfort 48h roll-on. Inga ord beskriver den här, haha. LOVE it!




Postat av: Mathilde // 2012-02-03 · 11:04:24

Åh, måste prova behöver allt jag kan för att skydda och vårda mitt hår!! :D

Postat av: filosophie - som egentligen inte har något med filosofi att göra! // 2012-02-03 · 13:05:40

vad kostar acos bus? :)

Postat av: Mathilde // 2012-02-04 · 12:15:18

SV: Ja får göra de.t =D Såg även något med en björn axen produkt som jag vill testa... bra tips.. ha en bra dag. =D

Postat av: [email protected] // 2012-02-10 · 21:44:04

Jag använder samma brun-utan-sol som du visar där! Jag undrar bara var du använder den? En del använder brun-utan-sol över hela kroppen, medans jag bara har på benen :P vart tar du och vad rekomenderar du?

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback