Förklaring

2012-01-13 · 17:17:06

Jag som sa att jag skulle börja blogga. Shame on me! Internet har strulat hela veckan och att mobilblogga tycker jag egentligen förstör bloggen och ser tråkigt ut, men jag känner mig lite tvungen eftersom jag inte skrivit på sååå länge. Jag kommer börja blogga "på riktigt" igen så fort internet är tillbaka! PUSS


Postat av: Anonym // 2012-01-13 · 19:21:26

Dags för mig att skicka iväg en beställning på almanacka för iår, men iår behöver jag er hjälp med att "designa" en bild eller göra om den snyggt.

Kanske du kan hjälpa mig`?

Vorre evigt tacksam! :D tack snälla söta du!



PussKRam Natalie

Postat av: ior // 2012-01-14 · 12:03:25

HEJ KOLLA IN PÅ MIN UTSEENDE BESATTA BLOGG!

DÄR FÅR DU VETA HUR DU FÅR DET PERFEKTA UTSEENDET!



www.utseendebesatt.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback