Skin serum

2012-01-08 · 12:00:00
I veckan var jag ju som sagt på en make up kurs på Make up store. Jag fick med mig den här produkten, "Skin serum", som används som en primer. Jag har inte hunnit testa den här själv ännu, men vad jag såg under sminkningen i veckan så verkar den underbar. Huden blev utan att överdriva len som en barnrumpa! Serumet innehåller bland annat rosmarin som förebygger och dödar bakterier som finns på huden samt salvia som verkar sammandragande och är särskilt bra på slapp hy med stora porer. Återkommer med recension.


Postat av: T I L D E ♥ // 2012-01-08 · 13:43:12

sv: förlåt för jättesent svar, har haft en längre bloggpaus! du har säkert glömt vad vi snackade om menmen, hoppas du haft ett bra lov! :)

Postat av: joanna // 2012-01-08 · 14:00:27

Kostar hur mkt? :D

Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg! // 2012-01-08 · 14:03:32

Din länk ligger uppe nu! Klicka igen o få en till :D

Postat av: Hannah // 2012-01-08 · 15:02:59

När ska vinnaren av en onepiece utses? Jag hittar inget inlägg om det och tävlingen skulle avgöras den 16:e december.

Postat av: Nadin // 2012-01-08 · 15:24:52

Hejhej!

Jag har just nu en tävling på min blogg där man kan vinna ett valfri Iphone-skal, klicka på denna länken ; http://nadinslife.blogg.se/2012/january/tavling-vinn-ett-iphone-skal.html#comment

så kommer du direkt till inlägget!

Lycka till!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback