Event med Hertz

2012-06-18 · 18:00:00
Pjuu.. Stress, stress, stress. Kom hem från jobbet för någon timme sen men har inte tid att sätta mig ner. Ikväll har nämligen Hertz ett musikevent på söder. Jag tar med mig min partner in crime, Rebecka och hoppas att vi får en super härlig kväll  

Visste ni att fler sjunger i bilen än i duschen? Enligt en SIFO-undersökning som Hertz har gjort så lyssnar folk helst på klassiker i bilen som Elvis Presley, Bruce Springsteen och Beatles - blandat med artister som Lars Winnerbäck, Laleh och Kent. Vilken artist lyssnar du helst på?


Postat av: Anonym // 2012-06-18 · 19:38:41

du är med och tävlar om presentkortet hjärtat! <3 lycka till nu

Svar: sv. Wie! Håller alla tummar! :} Kram
Idas beauty ~ mamma till filippa ♡

Postat av: stephenie blombacke- blombackesflikka.blogg.se // 2012-06-18 · 23:36:50

Vad fin blogg du har, hoppas du får en fortsatt bra vecka :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback