RECENSION: Torrshampo från Amika

2012-11-20 · 18:19:58
 
Jag fick äran att testa det nylanserade torrshampot "Perk Up" från Amika. Shampot sprayas ca 30 cm från håret och lämnar efter sig en gudomlig doft samt tillför volym till håret utan att de lämnar efter sig en matt eller strä känsla. Dessutom innehåller den inte aluminium utan har istället ersatts med stärkelse från ris. Den är rik på näringsämnen från Sibirisk havtorn och skonsam för färgat hår. Jag gillar verkligen den här och önskar att den aldrig tar slut. 5 av 5!
 

Postat av: Elin // 2012-11-20 · 18:48:32

Vart finns den att köpa? Och var ligger priset på? =)

Postat av: melina // 2012-11-20 · 18:49:07

började följa dig på instagram nu :)

Postat av: Ida // 2012-11-21 · 01:09:26

Har hört gott om den där, så den ska jag definitivt spana in när mitt nuvarande torrschampo tar slut - favoritprodukten till mitt hår! :)

Postat av: Johannaday // 2012-11-21 · 09:14:03

bra tips! kul! KIka gärna in hos mig också och lämna ett litet spår! :)

Postat av: Linda // 2012-11-21 · 18:25:00

plågsamt att se detta. To much klet på ansiktet. Tror knappast fejjan kan andas nu! Satsa mer på naturliga gärna eco hudvårdsprodukter o behandla huden med innehåll som kommer från naturen o ligger nära hudens eget serum. Du vaknar med ett lyster i ansiktet, inga torra partier eller rodnader, o sen använder du minemal bra smink. För mig räcker det me endast lite concealer under ögat, ngn spännande ögonskugga, lite eyeliner o sen rouge med naturliga läppar med en hint av färg genom enkla naturliga läppbalsam som burts bees. Vårdande med lite färg! Mascara behövs inte längre heller! bra serum på nätterna vårdar o verkligen plockar det fina ur dem. Thats it. "grunden" är fixad med bra hudvård så alla mina tidigare problem me ansiktet har förvunnit o blir bara bättre o bättre. Nu avnänder ja bara smink för att "ta fram" vissa drag istället för att täcka o dölja. Bra kost o motion är ett plus samt att lära sig att stressa av då o då.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback