Vinn en iPhone 4

2012-10-26 · 12:42:00
I och med att jag har köpt en ny telefon för någon månad sen (iPhone 4s vit) så har jag ju en som bara ligger och skräpar här hemma. Eftersom de gamla Apple tävlingarna blev så uppskattade så är det ju klart att vi kör igång en till! Reglerna står nedan & kom ihåg att läsa nogrannt. Lycka till!

1. Följ min blogg på Facebook/Bloglovin (pluspoäng om ni gör både och).
2. Skriv en kommentar och berätta varför just du ska vinna. 
3. Låna bilden och dela tävlingen på er facebook/blogg genom att länka till det här inlägget.
 

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE // 2012-10-26 · 12:48:55

Jag är med :D
Följer dig redan på bloglovin
Gillar dig på facebook ( Angelica Månsson )
Delade inlägget på facebook: http://www.facebook.com/angelicablogg

Postat av: madelene // 2012-10-26 · 12:51:46

1. Gillar dig på båda (Madelene Johansson)
2. Skulle vilja vinna en iPhone åt min pappa. Han hade en 3Gs förut men den ramlade i backen och hela telefonen blev förstörd..och han sa att det var hans favorit. Det skulle vara himla kul att kunna ge honom en ny telefon i födelsedagspresent då han fyller 45 snart!
Det är ju alltid han som ger mig fina presenter, så vore himla kul om jag kunde ge honom något som uppskattning tillbaka :)
3. Delade länken till tävlingen på FB.

Postat av: Melina johansson // 2012-10-26 · 13:24:50

1. följer på fb :) melina brolle johansson heter jag där.
2. Vill vinna för jag velat ha en iphone sedan första dagen jag såg en, jag kommer ALDRIG ha råd till en. den mobil jag har nu är helt konstig, hänger sig osv, och jag har inte heller råd att köpa en ny just nu och kommer inte kunna det på länge. Jag använder mig av min mobil varje dag. Är i stort behov helt enkelt som "fattig" student :)
3.http://melinajohansson.blogg.se/2012/october/tavling.html#comment

Postat av: Denice Eriksson // 2012-10-26 · 13:51:12

http://deniiceeriksson.blogg.se/2012/october/tavla-hos-ida.html Sådär! :) följer dig på facebook och bloglovin! :) Kramar Denice Eriksson

Postat av: ronja // 2012-10-26 · 13:55:30

När avslutas tävlingen?

Postat av: Vendela Ols // 2012-10-26 · 14:05:34

Nu gillar fölher/gillar jag på Facebook och följer på Bloglovin! :D
Och har delat tävlingen på facebook! :D

Jag vill vinna för att jag behöver verkligen en ny mobil, jag har ingen just nu för min har gått sönder och jag tappar alltid bort mig själv överallt och det är inte så bra när man inte har en mobil så att någon kan komma och hitta mig igen :(
Och så kanske jag ska säga att jag har viljat ha en Iphone förevigt! :o

Postat av: Jenny // 2012-10-26 · 14:16:18

Gillat & följt som Jenny Ivarsson
Lagt ut bild (taggat dig)
Ska lägga ut bild med på pownietjejernas.blogg.se

Jag vill vinna den till min mamma. Efter skilsmässan så har hon inte världens bästa ekonomi, hon gör ALLT för mig & vill ge henne världens världens bästa julklapp! Ge tillbaka något, hon är värd ALLT! :)<3

Hoppas på tur nu, kommer jultomten lite tidigare må tros? Hoppas hoppas hoppas. Skulle vara evigt tacksam!!

Världens finaste blogg ! :)<3

Postat av: Elle // 2012-10-26 · 14:21:23

Jag är självklart med och tävlar.
1.Jag följer din blogg på både Facebook och Bloglovin nu :)
2.Jag har alltid velat ha en iPhone länge nu, har kollat in svärmors flera gånger men jag har aldrig haft råd att köpa någon pga att livet som en ung arbetsökande är tuft. Skulle bli så otroligt glad om jag vann, håller tummar och tår :)
3.Jag har lånat bilden och gjort ett inlägg om tävlingen i min blogg, här är inlägget; http://darkbrokenangel.blogg.se/2012/october/tavling-hos-ida.html#comment

Postat av: EMMAS! // 2012-10-26 · 16:39:51

ååh perfekt för mig, jag har inte ens en telefon :(

1. Följer dig redan på bloglovin, blogkeen & facebook.
Heter emma persson på fb.

2. Jag vill vinna för jag har inte en telefon och har inte råd att köpa en heller. Fick låna min mammas gamla men hon ville ha tillbaka den förra veckan så nu är jag utan :(

3. Har skrivit om tävlingen här:
http://eemma.spotlife.se/2012/10/26/forsoker-vinna-en-iphone

När avslutas tävlingen? :D

Postat av: ELIN CECILIA // 2012-10-26 · 18:31:18

Heeeeeeej :D

Här är mitt inlägg, gillar din blogg, följer på facebook och har gjort inlägg här: http://eelin.se/2012/october/jag-tavlar-hos-ida.html#comment

Ska lägga upp den på facebook också :D

HEEEEEEEEEJA MIG FÖR FAAAAAAN :D

Vill vinna den och ge den till min mamma för hon behöver verkligen en ny mobil och det vore kul med en iphone så man kan göra samma saker, facetime, smilesar och allt såtnt :)

Puss!

Postat av: Louise Sandberg' // 2012-10-26 · 18:35:57

här är länken till inlägget jag skrev på bloggen : http://ssandbergz.blogg.se/2012/october/vinn-en-iphone-4-hos-httpidasbeautyse.html#comment

Jag har även gått in & gillat på facebook, dock kunde jag inte följa på bloglovin eftersom att
jag har glömt bort mitt lösenord ;)

Jag skulle vilja ha den här Iphonen eftersom att min egna mobil är sönder & jag har inte råd/får inte några pengar till en ny sen har jag alltid viljat ha en Iphone, om det är en 4 eller 4s spelar inte så stor roll för mig! plus att jag tycker att svart är sjukt snyggt! ;)

kram/ louise

Postat av: H A N N A ♥ // 2012-10-26 · 18:39:58

Jag vill gärna vara med, men kan man inte skriva ett inlägg om denna tävling på sin twitter?

Postat av: Anonym // 2012-10-26 · 18:47:56

När avslutas den nyfiken :D

Postat av: Ebba // 2012-10-26 · 18:57:16

Hej!
Har gillat både bloglovin och facebook sidan!
Skulle bli jätte glad om jag vann för jag har alltid velat ha en iphone och har sparat jätte länge men har aldrig haft råd :(
Har följt din blogg jätte länge nu och tycker du är jätte begåvad!
Har delat på min facebook!


Postat av: Hanna S // 2012-10-26 · 19:30:43

Hejsan vilken jättefin blogg med underbara bilder!
Tänkte också säga att jag har en fototävling på min blogg det sklle betyda GULD om du var med i den!
Reglerna är enkla!
Direktlänk:
http://hannaasundin.blogg.se/2012/october/fototavling-med-tema-host.html

Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer!

Postat av: Anna Gustafsson // 2012-10-26 · 20:21:31

Hellluuu, jag gör redan allt som står :) lägger upp en inlägg i bloggen imorn :)
Anledningen varför jag bör vinna är för att mina storasyster Jessica har inte någon bra fungerande telefon, hon skulle ju kunnat köpa en ny, men hon är två veckor i sundsvall med sina barn, sen jobbar hon två veckor i stokholm, hon har tråkiga arbetstider och lever i en resväska, jag vill göra något fint för henne men som den fattiglappen jag själv är så kan jag inte köpa henne en iphone.
Om jag skulle vinna skulle min syster bli över lycklig att äntligen kunna få ha ett normalt samtal där de inte brusar och dylikt. kärlek. Anna

Postat av: Hanna // 2012-10-26 · 20:31:36

http://www.nattstad.se/visit_blogg.aspx?postid=4587585&id=840465&prev=posts&p=1

Jag har ALLTID velat ha en iphone! Men jag är inte så bra på att spara pengar..
Och just nu är jag i väldigt stort behov av en ny telefon eftersom min håller på att braka ihop. Den skickar samma sms 5 gånger och ibland får jag inte ens sms folk skickar.. och det är bara krångel. Har haft telefonen i 4 år ;) Så det känns som jag skulle behöva byta upp mig lite och få en ny :)
Det skulle va jätte kul om jag vann den! ÄLSKA iphone <3

Postat av: liselotte // 2012-10-26 · 20:58:03

1. Följer dig på båda sedan tidigare, liselotte andersson
2. Vill gärna vinna för att kunna ge den till min dotter, vars skärm på telefonen har spruckit jättemycket, och som gärna vill ha en iPhone men aldrig har haft råd att skaffa en.
3. Länkat på min blogg http://liselottess.blogspot.se/2012/10/iphone.html

Postat av: Melinda // 2012-10-27 · 12:46:45

gillar din blogg på facebook (heter melinda johansson). följer på bloglovin,jag vart nummer 1118.
delat på min blogg: http://miindah.blogg.se/2012/october/tavlar.html#comment

jag vill vinna för att jag alltid velat ha en iphone, jag har en skit mobil jusst nu och jag har absolut inte råd med en ny telefon jusst nu!, och inte på ett långt tag framöver! så jag skulle bli jätte jätte jätte super mega glad om jag vann:D plus att iphone har en sån bra kamera och jag älskar att ta kort så det skulle vara perfekt och ha en iphone!

Postat av: Pernilla W // 2012-10-27 · 13:12:28

Klart jag vill vara med i utlottningen :)
1.Jag följer dig både på fb Pernilla Wamsjö
och på bloglovin (blev nr 2 att gilla inlägget).
2. Motivering: Kenske på tiden att skaffa en nyare mobil...min gamla vivaz har hängt med i vått och torrt i 2 1/2 år nu. Har länge tänkt att byta till en iPhone men det har liksom inte blivit av... Tänk om jag denna iPhone med lite tur lyckas Vinna, Skulle bli så GLAD om jag detta paketet bland posten lyckas Finna! ;)
3. Tipsar / Länkar till denna tävling på FB Pernilla Wamsjö

Postat av: helena larkerud // 2012-10-27 · 14:28:47

Jag tycker att jag borde vinna därför att jag har en skit mobil, och jag kommer inte få en ny mobil heller för mina föräldrar är inte dem rikaste precis och sen så alla mina kompisar har en förutom jag, och dom kan ta en massa fina bilder medans inte jag kan och jag skulle bli hur glad som helst om jag vann + så skulle det betyda väldigt mycket för mig.
jag har gillat och följer dig på bloglovin och sen så har jag skrivit på min blogg och sen så har jag delat inlägget på facbook. tack för mig:)

Postat av: erika // 2012-10-27 · 22:31:43

följer dig och har länkat på www.shopaholicans.blogg.se/tavlingar

Postat av: Hanna // 2012-10-27 · 22:42:15

Jag skulle vilja vinna denna telefon så jag kan ge den till min lillebror då jag verkligen tycker han förtjänar det. Han är ett år yngre än mig och ställer alltid upp för mig när jag ber han om någon tjänst. Han har själv en gammal och sliten ZTE blade och det är den enda android telefonen han har haft, därför tycker jag han förtjänar en iphone 4, för jag vet att han vill ha det då han ofta är med och tävlar om en iphone på facebook. Jag vill verkligen vinna så jag kan förgylla min lillebrors vardag och göra något snäll för honom, för att visa min uppskattning och för att visa hur mycket jag älskar honom, även fast vi ibland bråkar.

Jag gillar sedan tidigare dig på facebook och följer även dig på bloglovin.
Inlägget på min blogg: http://hhannans.devote.se/blogs/22847116/vinn-iphone-4-.htm

Postat av: Mohammedi // 2012-10-28 · 14:18:48

Följer dig via bloglovin , facebook , blogkeen .
Jag vill såååå gärna vinna en iphone, har ingen ;:( Isället använder jag min mammas för att kunna logga in på bloggen eller instagram, eller kolla på mail. När hon är ute så kan jag inte blogga , kolla på insagram , eller kolla på mail som är jätte viktigt, Jag har en mobil som är Sony ericsson som är gammal och vill så gärna ha en iphone för att inte känna mig den ända som inte har någon iphone...
Skrivit på FACEBOOK , FANSITEN OCH MIN FB..

Postat av: care69 // 2012-10-28 · 17:40:43

Jag är gärna med, skulle vilja vinna till min son. Han vill så gärna ha en!
Är redan följare på både FB och BL.
Har länkat.
http://care69.blogspot.se/2012/10/vinn-en-iphone-4.html

Postat av: Hanna - sjuksköterskestuderande // 2012-10-28 · 18:35:43

1. Jag gillar på FB :)
2. Jag vill vinna för att jag så gärna skulle vilja att min lillasyster som inte har någon smartphone ska få den. Hon lider av en sjukdom som gör att hon kommer få äta medicin hela livet och fick veta detta nyss vilket har gjort att hon är ganska deppig just nu.. Hon har alltid drömt om att få en ny telefon men har inte fått något och vad passar då bättre än denna? Isf blir det en uppskattad julklapp vill jag lova :)
3. Har länkat :) http://mittliviovik.blogg.se/2012/october/jag-ar-med-och-tavlar.html#comment

Postat av: Johanna Harman // 2012-10-28 · 21:07:05

Jag har följt dig på både facebook och bloglovin sen långt förut och jag har delat på facebook, men jag vet inte hur man länkade, :( men jag har iallafall gjort det och jag heter johanna harman. :) Jag har verkligen längtat sjukt mycket efter den här tävlingen, försökt vinna en förra gången men det gick inte så bra. Men jag fastnade verkligen för din blogg och har sen dess följt din blogg och jag vart så sjukt glad när jag såg att du en en gång lottar ut en iphone! Jag har velat ha en iphone sååå länge nu men har verkligen inte haft möjligheten att få/köpa en och det skulle verkligen betyda allt om jag vann och jag vet inte va jag skulle göra haha ;) jag hoppas verkligen på det bästa!!! Ta hand om dig fina Ida och tack för att du är så engagerad och ger oss möjligheter som den här! Kram <3

Postat av: ida♥ // 2012-10-28 · 21:59:58

Jag skulle verkligen vilja vinna, då jag vill ge min mamma den.
För hon har en gammal skruttig mobil som snart kommer lägga av. Och då vi har en väldigt dålig ekonomi här hemma så har hon inte råd att köpa en ny mobil, så när hennes lägger av så kommer hon inte ha någon mobil alls, så om jag vann denna åt henne så skulle hon bli så glad, och allt jag vill är att se henne lycklig, så det skulle betyda så jättemycket om jag vann.
Snälla. Hon förtjänar verkligen detta, hon finns alltid där för mig och ställer alltid upp.
Och jag vill så gärna att hon får denna.

gillar dig på facebook, följer dig på bloglovin, och har bloggat om tävlingen på min blogg.
http://idaalundin.webblogg.se/2012/october/tavlar-om-en-iphone-4s.html#comment

Postat av: Julia // 2012-10-29 · 12:00:26

Hej, jag följer din blogg på facebook.
Jag skulle vilja vinna eftersom jag för två år sedan gjorde ett jättemisstag! Jag valde att få en icke android mobil i julklapp istället för en iphone 3. Nu får jag lida utav detta och kolla instagram på mina kompisars telefoner. Dessutom har min familj/jag ingen möjlighet att köpa en ny mobil.
Därför skulle jag vilja vinna! KRAM

Postat av: JENNY ALEXANDERSSON // 2012-10-29 · 12:01:28

Jag är med!
Gillar din fb-sida (Jenny Alexandersson).
Följer dig på bloglovin' & blev nummer 1120.
Vill vinna en Iphone för att min mobil som jag har nu (HTC Wildfire S) har börjat dampa ur totalt. Jag får inte ringa längre, det är svårt att trycka på den, jag tappade den i mina flingor igår (så den blev full i mjölk. Samt att jag alrig får lyssna på låtar med den, dock funkar det med min pappas iphone. Min mobil hatar mig så himla mycket alltså.. :) Så att få en ny mobil skulle vara så himla skönt, en som fungerar ordentligt är ju ännu bättre! :)
Har även bloggat om tävlingen: http://jennystavlingsblogg.blogg.se/2012/october/iphone-4.html

Har en fråga bara.. När avslutas tävlingen? :)

Postat av: Petra Stenberg // 2012-10-29 · 18:13:32

Jag är med och tävlar! :)

1.Följer dig på fb (Petra Celine Dorotea Stenberg)
Följer dig på bloglovin nr. 1121

2.Jag borde vinna för jag skulle ge bort den till min pojkvän, för hans mobil har gått sönder och han behöver en ny. Han fötjänar den!

3.Har skrivit om tävlingen på min blogg: http://candyliips.devote.se/blogs/22881382/9829-taevling---iphone-4.htm

Håller tummarna!
Kram!

Postat av: Sanna Andersson // 2012-10-29 · 19:50:21

jag har gillat och följer dig sedan tidigare
skulle otroligt gärna vilja vinna då min egen tele ringer på sista signalen, batteriet är kasst och jag behöver verkligen en ny telefon men har inte råd att köpa en =/
skriver om de på fb och i bloggen =)

Postat av: Alice D // 2012-10-29 · 19:57:48

1. Gör både och :)
2. Jag skulle såå gärna vilja vinna denna till min älskade storasyster som alltid finns där för mig! Varje gång jag frågar henne vad hon önskar sig säger hon alltid - en iPhone, men vi skrattar bara åt det eftersom att vi båda vet att hon aldrig skulle kunna få det. 18 år och försöker, trots sin sjukdom, studera och göra så gott hon kan i skolan, det kallar jag äkta kämparglöd!! Jag skulle vilja ge henne någonting som hon verkligen uppskattar för det är hon värd. Trots att hon har sina dåliga dagar och inte alltid har det så lätt så finns hon alltid där för mig, med ett leende på läpparna, det är verkligen guldvärt!
3. Delat på facebook! :)

Postat av: Eva // 2012-10-30 · 14:40:03

1. jag har följt dig på bloglovin! blev nummer 1121

2. varför just jag ska vinna är för att nästan alla mina kompisar har iphones nu. och jag har en gammal htc som ja är spräckt och har repor och väldigt sliten. den brukar också hacka och jag kan inte ha samma appar som alla mina kompisar. det skulle underlätta hur mycket som helst om jag vann denna tävlingen eftersom varken jag eller mina föräldrar har råd med en ny mobil till mig pga. att jag och min pappa ska flytta ifrån hus.

3.här är inlägget: http://evafelicia.devote.se/blogs/22896977/iphone.htm#WriteComment

Postat av: Lisa // 2012-10-30 · 17:59:08

Hej!
Följer på både FB och Bloglovin!
Här länkat här och skrivit om tävlingen: http://ttjejensomtavlar.blogg.se/2012/october/tavla-om-en-iphone-4.html#comment

Om jag vann så skulle jag ge den till en nära vän. Hon dras med en gammal sony ericsson och behöver verkligen en ny telefon. Jag vill visa hur mycket hon betyder för mig!
Håller tummarna!

Postat av: rebecca eriksson // 2012-10-30 · 18:36:05

Jag följer dig på bloglovin, och gillar din sida på facebook!
Länk till inlägget på min blogg: http://rrebeccaeeriksson.blogg.se/2012/october/iphone.html#comment
Min motivering: Om jag vinner skulle jag ge denna mobil till min mamma. Hon behöver verkligen en ny, och jag vill visa hur mycket jag uppskattar allt hon gör för mig och allt hon ger mig! Just nu springer hon runt med kalendrar för att hålla koll på allt som händer, därför hade en nyare mobil verkligen underlättat för henne. Det förtjänar hon :)

Postat av: Hannah // 2012-10-30 · 19:42:44

Följer på både bloglovin & facebook.
2. Jag vill vinna denna och ge den till min mamma som nyss har köpt en likadan telefon till min syster trots att hon egentligen inte hade råd. Min mamma har en 3310 och den strular mycket. Hon är i stort behov av en & det är snart hennes födelsedag.
3. Har lagt upp bilden på min facebook & tipsat om tävlingen på min facebook (hannah eriksson engman)

Postat av: cookie // 2012-10-30 · 19:46:02

Skulle vilja ge min mlr en ny iphone för hennes har börjat klydda. Hon behöver en ny men hon har inte råd för hon ska alltid ge oss barn saker ist samt det här med hyrorna...iallafall skulle hon blivit glad om hon vann en ny iphone för jag älskar henne så pass mycket och jag har redan en samsung galaxy s3. C:
Jag tänkte lägga ut detta på min instagram ist du kan kolla att jag gör det c: heter Cokii3

Postat av: Angelica // 2012-10-30 · 20:32:51

Jag skulle vilja vinna en iphone för att ge den till min kompis. Hon har en gammal Sony Ericson mobil, och vill så gärna ha en iphone. Hon har alltid funnits för mig, även fast vi inte kännt varandra superlänge. Nu så har hon det svårt med en tjej som går i hennes klass, och hon vill inte ens gå till skolan på morgonen. Jag svek henne och även fast vi är sams nu så skulle jag vilja ge henne den som plåster på såren och för att visa henne att jag verkligen tycker om henne som en vän. Och hon förtjänar den verkligen och hon skulle bli så lycklig! Här är länk till inlägget: http://giirlzz.blogg.se/2012/october/ar-med-och-tavlar.html#comment

Postat av: Anna // 2012-10-30 · 20:49:26

Jag är med och gillar på facebook och följer på bloglovin. Har också gjort ett inlägg på min blogg: http://annadagman.blogg.se/2012/october/idas-beauty.html

Varför jag vill vinna denna är att jag har inte råd att köpa en egen eller ny Iphone, får bara ärva gamla dåliga telefoner. Så skulle vara riktigt kul att även jag få en fin och bra telefon. Kan även tillägga att vi är 5 barn i familjen så nya telefoner står inte först på listan. Vore jätte kul att vinna. Håller tummarna, kram

Postat av: Isabelle // 2012-10-30 · 20:49:49

Följer dig på bloglovin och gillar dig på facebook!
Har också delat inlägget på facebook.

Jag tycker att jag borde vinna eftersom jag tycker att min pappa förkänar det när han gör allt för att försörja mig och mina syskon. Hans senaste mobil gick sönder och han har inte råd med en ny och fin.

tack!

Postat av: Nathalie Bergsander // 2012-10-30 · 21:36:56

Följer dig på facebook och följer även din blogg på bloglovin som nr. 1123! :)

Min iPhone 3gs som jag har nu är väldigt konstig, den stänger av sig själv väldigt ofta utan anledning och enda sättet för mig att starta den är att sätta den på laddning, vilket inte går om man är utomhus t.ex. Om jag skulle vara ute sent på kvällen eller något och behöver bli hämtad så är det ju omöjligt att få tag på någon om mobilen inte går att starta. Och då kan inte mina föräldrar få tag på mig heller, vilket är extra viktigt att kunna göra då jag har diabetes.
Också som tröst för att jag aldrig fick hem den där onepiecen som jag vann.. :(

Här är inlägget på min blogg: http://schreienzuzammenallein.blogg.se/2012/october/vinn-en-iphone-4-hos-idasbeautyse.html

Hoppas, hoppas!

Postat av: Anni // 2012-10-30 · 23:25:11

Jag följer redan, både på Facebook och bloglovin. Har länkat i min blogg.
Min nuvarande mobil har fått problem med batteriet och håller inte ens 8 timmar så jag behöver en ny mobil. Nästan alla runt omkring mig har en Iphone och jag skulle mycket gärna vilja prova en, vad är det som gör att alla älskar den.

Postat av: Sofie Andersson // 2012-11-02 · 08:32:58

1. Följer på bloglovin och gillar på facebook (Sofie Andersson
2. Jag vill vinna för att jag inte har någon iPhone, jag har alltid velat ha men har inga pengar till att köpa en. Jag önskade mig en iPhone 4 i födelsedagspresent men mina föräldrar tyckte att det är bättre att lägga pengar på annat. Jag håller verkligen tummarna för alla mina kompisar har typ iPhones.
3. Jag har en blogg, men använder inte den så ofta. Men gör ett inlägg ändå: http://sofiesphoto.webblogg.se/2012/november/vinn-en-iphone-hos-idasbeautyse.html#comment

Postat av: Emma // 2012-11-04 · 15:39:12

Hej!

Gillar dig på facebook och på bloglovin. (Emma Strömbäck)

Varför just jag ska vinna? Jo, har alltid velat ha en Iphone men mina föräldrar tycker att de är alldeles för dyra. Och har inte själv råd att köpa mig en egen heller, så får använda min skruttiga lilla Sony Ericsson, medans alla mina vänner går runt med iphones. Skulle bli överlycklig om jag vann den, alltid varit som en liten dröm att någon gång är det jag som fotar mig själv i spegeln med en telefon med ett silvrigt äpple på.

Postat av: Emma // 2012-11-04 · 15:43:34

Glömde länka de jag delat på facebook, här: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=458253617549427&set=a.209511592423632.52419.100000943779957&type=1&theater

Postat av: Sanna // 2012-11-07 · 03:06:10

En lott: Följer dig både på bloglovin sedan tidigare och på FB (Sanna Kaakinen).

Två lotter: Jag är gärna med och tävlar, och skulle vilja telefonen till min 16 åriga lillebror som inte har någon ordentlig telefon utan fortfarande springer omkring med en Nokia 310 (som man hade på 1800-talet, nej men du förstår vad jag menar).

Tre lotter: http://mammasvardag.blogg.se/tavlingar/2012/november/tavlar-om-en-iphone-4.html#comment

Kram Sanna

Postat av: Sandra // 2012-11-07 · 22:06:35

1. Följer på båda ställena!
2. Jag har en vit iphone som har blivit så himla ful.. Har tappat den och så. Så jag skulle sjuuuukt gärna vilja ha en svart!!
3. Delade på fb: https://www.facebook.com/sandra.b.nilson/posts/291167884334069

Postat av: Sara // 2012-11-13 · 20:27:17

Är med! Gillar dig på fb och följer dig på bloglovin redan. :) Vill vinna för att kunna ge den till min underbara far som helt enkelt förtjänar den av många skäl! gjort ett inlägg också på bloggen. http://ssaralundberg.blogg.se/2012/november/ar-med-och-tavlar.html#comment :)

Postat av: Linda // 2012-11-16 · 19:27:07

Jag är med , följer dig på bloglovin sedan länge tillbacka, och på fb, skrev på fb om tävlingen @ Lindas Linnros
jag skulle vilja vinna för att ge den till min pojkvän för han har ingen mobil och det är svårt att nå honom och eftersom vi varit tillsammans i snart 5 år skulle det vara en väldigt fin sak att få ge honom :)

Postat av: Gabriella // 2012-11-21 · 22:14:31

1. Gillar dig på facebook & Följer dig redan på Bloglovin.
2. Min mobil är helt cp och det verkar inte som att jag aldrig heller kommer att få någon så jag får passa på att vara med och tävla här istället! Skulle bli överlycklig om jag vann eftersom jag aldrig har vunnit någon tävling förut.
3. Delat bilden på min blogg: http://ggabriellafalts.blogg.se/2012/november/tavling-hos-idasbeautyse.html

Hoppas på det bästa!!

Postat av: Elina // 2012-11-21 · 22:15:45

Följer tre olika "Idas Beauty" på facebook, två är nog från Flavoured tiden :) Elina Backeby heter jag på facebook. Följare 1124 på bloglovin.
2. Jag har faktiskt flera iPhone 4 skal, men aldrig ägt någon själv. Dessutom har min egen mobil börjat lägga av i tid och otid. Det är inte så bra när man ska gå hem när det är mörkt och man vill ringa nån så lägger mobilen av! Det har hänt en gång och det var hemskt! Tänk om något skulle ha hänt. Så ny mobil är högst upp på önskelistan :) En iPhone 4 är inget jag säger nej till precis.
Har delat inlägget offentligt på facebook - Elina Backeby

Postat av: Bella :) // 2012-11-22 · 06:42:20

Jag är gärna med!!
Jag följer dig redan både på Facebook och bloglovin. :)
Jag skulle gärna vilja ha en iPhone till min underbara mamma, som går med en knappmobil fortfarande. Så skulle jätte gärna vilja fixa den i julklapp till henne :)
Jag delar inlägget både på Facebook och på min blogg. Så kolla in min blog senare idag så ser du :) ha de bra!

Postat av: Anonym // 2012-11-24 · 08:52:27

När avslutas den?

Postat av: Solin // 2012-11-25 · 15:18:07

1. Gillar din blogg på facebook! (heter Solin Jamil)
2. Följer din blogg på bloglovin.

Jag skulle gärna vilja vinna för att min syster fyller år snart och jag skulle verkligen vilja ge henne en present som hon aldrig glömmer, och något som verkligen får henne glad. Hon har alltid varit den bästa för mig, hon har alltid gjort mig glad och hon förtjänar verkligen en iphone 4 då hon inte har en mobil. Hon brukar alltid fråga om hon får spela spel på min mobil, men det börjar bli jobbigt nu så att hon förtjänar en egen.
Skulle ha köpt en till henne om jag hade pengar men tyvärr har jag inte det.

Håller verkligen tummarna nu, kram♥

Postat av: Sanna // 2012-11-25 · 15:30:26

jag skulle verkligen vilja vinna då jag är i ett enormt stort behov av en ny telefon men har tyvärr inte råd att köpa mig en =/
Min tele funkar inte då den tappar täckning hela tiden vilket hindrar mig både i jobbet och i bloggen. Men ekonomin sätter stopp =/
Följer dig och skulle bli gladas på jorden om jag vann...

Postat av: Clara // 2012-11-26 · 16:37:04

Hej, jag vill gärna vinna denna iPhone. Både min mamma och pappa har knappt en fungerade telefon. Så jag skulle gärna önska om jag skulle få ge en iPhone till de i julklapp. Jag följer på Facebook och bloglovin. Inlägget kommer inom kort. Www.claraa.blogg.se skulle bli så himla glad och de skulle göra min jul.

Postat av: clara // 2012-11-26 · 19:16:03

här är länken http://claraa.blogg.se/2012/november/vinn-en-iphone-4.html#comment kram.

Postat av: Sara Wiman // 2012-11-26 · 19:27:46

Jag önskar att jag kunde få vinna den här till min storebror. Han är 17 år och har Downs syndrom. Han har alltid råd men älskar att hålla på med teknik och sånt där. Han skulle bli överlycklig.

Postat av: hannakindberg // 2012-11-26 · 21:36:43

Hej fina Ida, jag är med och tävlar.
Har bloggat om tävlingen, följer dig på bl och fb sen länge, KRAM!

http://hannakindberg.devote.se/blogs/23389827/hos-ida.htm

Postat av: Johanna Burvall // 2012-11-26 · 22:12:57

Hej! jag är med (orsäkta att jag skrev förut på din andra tävling om iphone 4s, var meningen att vara med i denna tävling) Jag har iallafall gjort allt som man skulle göra även plus poängen har skrivit om det på min blogg här http://burvalls.blogg.se/2012/november/tavlings-tips.html#comment jag vill vinna för att, för ungefär 2 månader sen så lånade jag pengar av min pappa för att köpa en mobil, men nu måste jag betala av honom med 300 kr i månaden och det kommer att ta mig mer än 1.5 år innan jag har betalat av den, och dessutom har jag inga andra pengar över att göra andra saker för. Jag ångrar så mycket att jag lånade pengarna! Och om jag vinner den här iphonen så kan jag sälja min andra mobil och ge pengarna till pappa och sedan sluta vara skylldig honom pengar, jag skulle bli sjukt lättad då och glad!

Håller tummar och tår!

kram

Postat av: elin stridh // 2012-11-26 · 22:18:22

vem vann? :)

Postat av: julia // 2012-11-28 · 19:38:46

1. Jag följer dig på blogglovin.
2 Jag gillar din blogg på facebook och jag har skrivit på min blogg om denhära tävligen länk:http://photoojuliaa.blogg.se/2012/november/tavling-hos-httpidasbeautyse.html

Jag tycker att jag ska vinna denhära telefonen för att jag går runt med en tangent mobil, om du förstår vad jag menar, Men jag skulle iallafall bli överlycklig om jag vann denhära tävligen!

Postat av: Jessica Byström // 2012-11-29 · 17:51:14

Följer på facebook! :)
Jag skulle vilja vinna en för jag har velat haft en så sjukt länge, och att jag bara har en knapptelefon från sony just nu, för min andra vart för gammal och bara dog! Så det skulle va riktigt gött att kunna ha en fungerande, ny, telefon!
Skrev om tävlingen på facebook! :)
Mail: [email protected]

Postat av: Emelie Eriksson //Foto&Vardag\\ // 2012-12-01 · 09:46:09

Nu har min julkalender kickat igång, kommer upp tävlingar varje dag med undantag 2 dagar då ni får grymma rabatter. Kolla gärna in och i nästan alla tävlingar är reglerna antingen "skriv en kommentar att du är med och gilla dom på facebook" eller "skriv en kommentar att du är med". In och kika vettja! ;)

Superduper enkla regler, och kom gärna med förslag på någon tävling du skulle vela ha. Ha en superfin jul, puss och kram / http://byyemelie.blogg.se/

Postat av: bateria // 2013-03-18 · 23:43:57

Heya i am for the first time here. I found this board and I find
It really useful & it helped me out much. I hope
to give something back and help others like you aided
me.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback