hötorgskliniken

2012-09-13 · 22:21:00

I  eftermiddags  var  jag  och  gjorde  en  spraytanning  hos  goa  Jessica  på  Hötorgskliniken.  Jag  var  lite  nervös  eftersom  att  jag  aldrig  gjort  det  förut  men  WOW  vilken  skillnad  det  blev.  Jag  körde  en  helkroppsbehandling +  ansikte  och  det  gick  på  bara  några minuter. Slutresultatet  får  jag  se  imorgon  efter  att  jag  har  duschat  och  det  kommer  hålla  i  sig  i  ca  1-2  veckor  beroende  på  hur  bra  man  behandlar  den.  Jag  fick  bland  annat  med  mig  en  body  lotion  som  luktar  pepparkaka  som  jag  ska  smörja  in  kroppen  med.  Tack  än  en  gång  Jessica!   

Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet! // 2012-09-14 · 01:49:34

Det blev en gaaaalet snygg fejk bränna! :D Är redan nöjd även om det ska bli jättekul att se det riktiga resultatet efter duschen! ;)

Postat av: Ida // 2012-09-14 · 12:55:14

Åh, vad spännande att göra en sån grej! :) Ska bli så roligt imorgon, kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback