Spa Fit Firming & Toning Gel-Cream Massager

2013-06-02 · 08:35:00



En utav produkterna i  The body shops goodiebag som jag fick för några veckor sedan, var den här Spa Fit Firming & Toning Gel-Cream Massager.Serie beskrivs ha en åtstramande, tonande och figurformande effekt, samt en stärkande och uppfriskande känsla då några utav ingredienserna är koffein och citrusfrukter. Dessutom ska den bekämpa celluiter om den används dagligen en längre period.
 
Spa Fit Firming & Toning Gel-Cream Massager är en kräm som hjälper huden att få en slätare och jämnare yta. Förpackningen består av en tub med en massageapplikator som tillsammans med krämen ska masseras in i huden med uppåtgående rörelser (alltid upp mot hjärtat). Direkt efter applicering av produkten tillsammans med massageapplikatorn, känns huden uppfriskande. Den torkar dessutom snabbt upp av huden, utan att man får en känsla av att vara kladdig.
 
Att den skulle ge min hud en jämnare och celliuitfri yta, har jag inte direkt märkt av, men jag antar att jag kanske måste ge den mer tid. Så är ni mer tålmodiga än mig som vill se och känna resultat helst på en gång, kan jag rekommendera den för det ändamålet. Är ni däremot ute efter en produkt som ger en slätare och uppfriskande känsla samt får igång blodcirkulationen av massageapplikatorn, så är den här perfekt! 
 
Betyg: /5
Pris:
 350 kr/200 ml.
Köpa igen? Osäker.
Var? I The body shops butiker samt hemsidan.
 
 

Postat av: Cajsa Lindahl // 2013-06-02 · 10:43:32

Ja det kommer jag nog att göra.

Postat av: Cajsa Lindahl // 2013-06-02 · 13:39:36

Åh, tusen tack! :D

Postat av: Matilda Johansson // 2013-06-02 · 14:11:08

Förlåt för sent svar, haft en bloggpaus men nu ska jag nog börja igen så titta gärna in om du vill :)

Postat av: Annster // 2013-06-02 · 22:26:47

Verkligen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback