KIKO Cosmetics till Sverige

2014-04-06 · 07:50:00
 
I torsdags hämtade jag ut ett paket på posten från det italienska smink- och hudvårdsmärket KIKO som nu öppnar sin första webbshop för oss i Sverige. Jag har själv aldrig använt något smink från det här märket tidigare, men har hört och sett både bloggar och youtube-gurus som har pratat väldigt gott om det här märket. Ska bli spännande att prova! Har ni använt KIKO förut?
 
♥ ♥ ♥ ♥

Postat av: B R O W N S U G A R // 2014-04-06 · 14:51:21

Nyfiken på märket!

Postat av: Linda // 2014-04-06 · 18:01:46

Köpte ett nagellack från dom när jag var i Italien och jag gillar det :D

Postat av: imper.blogg.se // 2014-04-07 · 17:33:52

Har nagellack och ögonskuggor därifrån, har inte använt det så mycket dock så kan inte riktigt säga något! Nagellacket var fruktansvärt dåligt tyvärr,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback