Ett paket från Elodie details

2014-08-06 · 18:36:16




I dag när jag kom hem ifrån en mysig vecka på landet hittade jag flera stycken avi:er på bänken. I ett av paketen (som jag såklart ville hämta ut direkt) låg min beställning från Elodie details innehållande ovanstående produkter (samt en "to.die.for" sittdyna som jag visar i ett annat inlägg). Två dregglisar, två nappar nappar och napphållare. Jag är helt KÄR i dessa och det är ju verkligen helt perfekt då Filippa bara för några dagar sedan har börjat att acceptera nappen. 


Ni glömmer väl inte bort tävlingen där en valfri sittdyna kan bli din? Scrolla några inlägg ner så hittar ni tävlingen! 



Postat av: yasmine mamma till dennis // 2014-08-06 · 20:44:48

åh så fina ska också göra mig en beställning därifrån

Svar: Det gör du rätt i! :)
Idas beauty ~ mamma till filippa ♡

Postat av: Robex Lundgren // 2014-08-06 · 22:13:56

fint

Svar: Tack :)
Idas beauty ~ mamma till filippa ♡

Postat av: ida // 2014-08-10 · 10:42:44

hej goding!
vi är gärna med i din elodie details tävling, visste inte riktigt vilket inlägg jag skulle kommentera så jag tog detta =)
har gillat, kommenterat, delat och hastaggat din bild =)
Ha en underbar dag! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback