Redo för dop

2014-08-03 · 21:46:51


Bilder från google

Nu har jag äntligen fått tummen ur och beställt hem massor med dekorationer till filippas dop som är om tre veckor. Egen tryckta servetter, pompoms och honeycombs, vimplar, ballonger osv. Jag är så spänd på hur allting kommer att bli, och för att inte tala om hur hon kommer att vara i kyrkan. Ska jag vara ärlig är jag faktiskt lite nervös inför det. Jag vet ju att de flesta barn oftast gråter på dop, men det skulle vara så skönt för mitt mammahjärta om vi slapp det. Nu är det bara min och sambons kläder som vi ska bestämma!

 


Postat av: Ninni - Vimsiga mamman // 2014-08-03 · 22:19:52

Åh vart kunde man beställa servetter med eget tryck?!

Svar: Hos calligraphen.se :)
Idas beauty ~ mamma till filippa ♡


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback