Det här med namn

2014-02-25 · 20:12:23
Det här med namn är verkligen svårt.. Vi har pratat fram och tillbaka, men iallafall kommit fram till tre stycken förnamn som vi båda tycker om. Men, det är långt kvar och vi kommer säkerligen komma på fler namn som vi gillar. Mellannamnen är väl mer eller mindre "färdiga" (Astrid heter min farmor, Ann heter min mamma i mellannamn och Alexandra heter Jonas syster i mellanman) och likaså efternamnet. Hon kommer också bara att få Jonas efternamn och inte mitt. Har ni några förslag på namn så får ni jätte gärna dela med er!
 
♥ ♥ ♥ ♥
 

Postat av: Michaela- gravid med första barnet // 2014-02-28 · 10:06:55

Julia är ett jättefint namn! :)
Är så glad att jag och sambon aldrig hade problem med namn. Jag bara föreslog Saga som är mitt favoritnamn och han föll för det direkt. Så vår lilla groda är en Saga Ida Lilly :)
Jag tycker det är jättekul att spåna på namn och har redan börjat fundera på vad nästa barn ska heta. Vi som inte ens bestämt om vi vill ha fler ;)

Postat av: ÅsaH // 2014-03-02 · 11:20:21

Fina namn! Mina flickor heter Gabriella och Rebecca!
Nya namn jag har hört senaste åren är Nelia och Tiri. Gulligt, tycker jag ;)
Stort lycka till och njut! Kram Åsa

Postat av: Emma Andersson // 2014-03-09 · 13:45:06

Jag tycker att Melanie är ett fint namn :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback