Irispelle.se

2014-02-28 · 13:12:00
 
Just nu känner jag mig bara som en stor tjock boll. Jag har inte gått upp mycket i vikt och min mage är heller inte jätte stor. Dock är det enda jag kan ha just nu leggings (tack och lov för leggings. Jag kommer nog att bo i de resten av graviditeten kan jag tänka mig haha).

När jag känner mig som störst och klumpigast brukar jag söka runt lite på internet efter en massa snygga kläder som jag ska klicka hem efter graviditeten, och en hemsida som jag hittade igår kväll var Irispelle.se. Deras sortiment är brett och de har en hel del olika märken. Jag fastnade framför allt för klädesplaggen i bilden jag gjorde ovan. För hur snygga skulle inte de här topparna vara tillsammans med ett par snygga jeans, klackar och lite snygga accessoarer. Alla tre klädesplaggen går dessutom både att klä upp och ner, och ha både till vardags och till fest.

Åh vad jag önskar att det fanns såå mycket mer snygga kläder för oss gravida, och inte bara vita tråkiga bomullströjor, svarta leggings och gråa hoodies. Amningskläderna ska vi inte ens prata om. De är så himla tråkiga! Jag har inte hittat en enda butik som säljer färgglada amningsbh:ar utan allt jag har hittat är i svart eller vitt. Kan inte ni gravida lämna några ord och berätta vad ni tycker om utbudet av mode?

ps. Inte nog med att den här hemsidan har ett brett utbud med snygga kläder, så säljer de även massor utav inredning, perfekt för inredningstokiga mig, men stackars min plånbok haha.

För er som aldrig har hört talas om Iris&Pelle förut så är de en nystartad modebutik i från april 2011 som snabbt blivit väldigt framgångsrik, och är nu en utav de mest topprankade uppstickarna i Modesverige. Iris&Pelle finns även som både fysisk butik i Hörby och onlinebutiken irispelle.se. De säljer det senaste inom mode och till hemmet. Bland de 90 olika varumärkena hittar du bland annat Missoni, By Malene Birger och Jofama by Kenza, Gant. Till hemmet har de bland annat märken från Day Home, Tine K, Voluspa.

 

♥ ♥ ♥ ♥

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback