Måste beställa hårlörlängning!

2014-02-28 · 12:59:00
Mitt hår har verkligen blivit riktigt risigt nu under graviditeten. Det är dassigt, livlöst och det går inte att göra någonting med det för att få de att kännas så snyggt som det var innan graviditeten känns det som. I och med det var jag också tvungen att klippa av ca 10 cm utav håret i helgen, och det tog verkligen emot kan jag tala om! Usch. Under veckan som har gått har jag därför gått med håret uppsatt i en hög toffs, för ingenting annat har känts bekvämt nog. Jag är ju van att ha långt hår som går en bra bit ner på ryggen. Visst, nu är mina toppar både tjockare och de fula slitna som jag hade förut är borta, men jag är ju van att ha långt hår!
 
Därför kom jag på att jag nog ska beställa hem ett clip on set från Rapunzelofsweden.se i helgen. De har både snabba leveranser, bra kvalitet på håret de säljer och dessutom har jag bara läst och hört goda ord om de.
 
Varför jag väljer clip on set?
Under mina år har jag haft en och annan hår förlängning, den enda bättre än den andra. Tape on/off, keratinslingor och tro det eller ej men jag har faktiskt till och med tejpat i löshår i hårbotten på mig själv i början på gymnasiet. Jag kan säga att det var inte direkt det mest skonsamma för håret, och fy vad fult det blev. Av alla dessa metoder har jag aldrig varit mer nöjd än när jag har använt clips. Du kan ta bort de när du vill, duscha igenom hela ditt egna hår med vanligt schampo och kan på fem minuter få det där långa hollywood lockarna. Snyggt, enkelt och en metod jag verkligen kan rekommendera för er som vill ha fylligare och längre hår.
 
För er som inte vet så är Rapunzel of sweden ett svenskt varumärke för löshår, hårförlängning och de säljer även produkter som har koppling till hår. Med ett brett sortiment kan Rapunzel ge dig som kund möjlighet att hitta rätt produkt, oavsett hårtyp, färg, längd eller önskemål.
 
♥ ♥ ♥ ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback