Vinn en helt ny anti-aging serie

2014-02-28 · 20:48:31
 
Ni har säkert sett på reklam på tv att Pantene nu släpper en helt ny anti-aging serie ~ Youth Protect 7 förebygger hårets ålderstecken, samt ger ett starkt och ungdomligt hår igen. Serien ökar fylligheten, ger strålande glans och lyster, slätar ut frissigheter och ostyriga grå strån, återfuktar och reparerar skador, skyddar kluvna hårtoppar och förutom det stärker de även håret mot håravfall och brutna hårstrån. 
 
Nu får ni chansen att vinna samma kit som jag fick hem. Det enda ni behöver göra är att kommentera och berätta varför just du ska vinna. Vi utser sedan tre stycken lyckliga vinnare när tävlingen avslutas den 15 mars klockan 23:59.
 
♥ ♥ ♥ ♥ 

Postat av: Linda // 2014-02-28 · 23:15:35

va spännande jag vill gärna vara med och tävla för detta låter väldigt spännande :d lame motivering men :D

Postat av: Rebecca Lundqvist // 2014-02-28 · 23:53:09

Jag vill hemskt gärna vara med! Jag har alltid haft riktigt långt hår, men var för 3-4 år sedan med om en frisör som klippte sönder hela mitt hår, och det är än idag inte som det ska. Jag får styla det jämt och ständigt för att få till det, det är jättetorrt, och jag också faktiskt lider av en långvarig stress så då mår varken hud eller hår så bra heller. Jag skulle verkligen vilja vinna, den 13 mars fyller jag år så det skulle vara en perfekt "present", hihi! Jag tar även studenten till våren och går bal och liknande och hoppas verkligen att jag får mitt hår att må lite bättre tills dess och bli sig självt igen. Kram! ♥

Postat av: Annster // 2014-02-28 · 23:58:24

Det var så lite :)

Postat av: Sanna // 2014-03-01 · 00:16:04

Jag vill väldigt gärna vara med och tävla, jag älskar Patenes produkter och skulle väldigt gärna vilja testa på deras nya produkt serie. Enligt beskrivningen tror jag också att dessa produkter skulle passa mig och mitt hår väldigt bra.

Kram Sanna

Postat av: julianna fredriksson // 2014-03-01 · 01:02:02

Hej!
Är gärna med. Mitt hår har blivit mycket tunnare med
åren så det är jobbigt när man nästan ser hårbotten på mig. Mår nästan illa av att visa mig bland folk, så jag skulle hemskt gärna vilja prova denna produkt. Vem vet kanske blir mitt hår fylligare igen, och volymen kommer tillbaka. Hoppas nu få vinna för då blir denna kvinna strålande glad.

Mvh Julianna
[email protected]

Postat av: Lizette // 2014-03-01 · 02:05:53

Bra blogg!! Missa inte ----> http://ungrik.blogg.se

Postat av: Elizabeth // 2014-03-01 · 02:27:59

Jag vill gärna vinna det här till min 46 åriga mamma. Hennes hår är kort, mycket tunt men samtidigt vilt. Det är självfall och lever liksom sitt egna liv och hon har gett upp hoppet om att försöka få det att se bra ut. Hon brukar säga att hon ser ut som en ung pojke.

Postat av: Marie // 2014-03-01 · 05:57:56

Jag vill vinna detta kitet till mitt hår, eftersom jag ammar tappar jag håret och det känns allmänt livlöst. Detta kitet hade gjort skillnad - för mitt hår och själen!

Postat av: Sofia H // 2014-03-01 · 06:40:48

Efter ett par år med fel ppiller så tappa jag 1/3 av mitt hår, sedan blev jag gravid, tappa ännu mera hår. Vill inte veta hur det kommer se ut när jag börjar amma senare i sommar! Är 23 år och borde ha lite mera hår på huvudet än någon som börjar närma sig 70.. Så jag är gärna med och tävlar!!

Postat av: Christina Frisberg // 2014-03-01 · 08:44:16

WOOOW!! Detta kan vara räddningen för mitt vinterslitna hår, med mycket uteträning så har det varit mössa på och håret har dagligen legat ihioptussat och genomsvettigt varje gång jag kommit hem från träningsrundan, och då blir det dusch och tvätt vareviga dag i bland två gånger och jaaa det syns väl nu, att håret är trött, matt och helt glanslöst.
Så jag hoppas till tusan på att ha turen att få prova på de nya produkterna.
KRAMEN <3

Postat av: Ida Johansson // 2014-03-01 · 08:59:41

Åh jag vill gärna vara med, men kanske liiite större
Lycka denna gång ;) mitt gravidslitna hår behöver varenda boost de kan få!✨💕

Postat av: mona // 2014-03-01 · 09:42:30

Hej Idas Beaty bloggen! Är med och tävlar om Anti Aging kittet. Hunnit fylla 30 år så skulle vara dags att börja förebygga åldrande. Ha en fin dag!

Postat av: Carolina // 2014-03-01 · 11:54:41

Är absolut med och tävlar. Tänk att få kunna fräscha till sig ordentligt efter en förlossning. Känns sig som en helt ny människa,lukta gott och gosa med nykläckt bebis. Efter ett tufft år med både en tuff graviditet och förlust av min fina pappa hade detta varit helt underbart.


Postat av: Yohanna // 2014-03-01 · 13:25:24

Hej!

Jag vill gärna vinna för att jag är sjuk i bulimi/anorexi vilket har förstört mitt hår totalt, och jag skulle behöva något som stärker det igen! :)

Kram

Postat av: Lotta // 2014-03-01 · 14:05:49

Jag är med . . Jag Skulle Verkligen behöva vinna detta då mitt hår är i stort behov av en Vårdande kur.

Postat av: Helena i Uppsala // 2014-03-01 · 14:56:05

Åldern tar ut sin rätt!

Postat av: tilda // 2014-03-01 · 22:21:36


Vill jätte gärna vinna! Har aldrig vunnit en tävling :( har så torrt och slitet hår, och inga pengar att köpa nåt vårdande schampo!Hoppas på de bästa! :)

Postat av: Michelle - mamma till Leona // 2014-03-06 · 21:57:59

Åh jag hatar när man ska skiva någon bra motivering, brukar ändå aldrig vinna. Men iallafall, under graviditeten får se flesta fint, långt och vackert hår. För mig gick de åt andra hållet - slitet, trassligt, frissigt, kluvna toppar, mindre glans och jätte tovigt. Så jag skulle mer än gärna vilja vinns detta få jag tror de skulle funka bra på mitt hår :)

Postat av: Karolina (kaloriner) // 2014-03-10 · 09:33:01

Åh jag vill så gärna vinna. Är höggravid just nu med BF 21 april. Det är sååå tungt och jag längtar till magen är borta och vi får träffa vår bäbis. Jag längtar efter att få känna mig fräsh och fin, något jag inte gjort under graviditeten. Vad passar bättre än att börja mammaledigheten med ett gäng nya härliga produkter? Åh så lyxigt det vore :)
Kram Karolina (kaloriner på instagram)

Postat av: care69 // 2014-03-12 · 21:48:28

Jag är gärna med!
Har alltid haft tråkigt hår och med åldern blir det inte direkt roligare. Eftersom jag "vägrar" kort hår så behöver jag bra produkter. Kanske dessa?
Tipsat.
http://care69.blogspot.se/2014/03/15-mars-vinn-en-helt-ny-anti-aging-serie.html

Postat av: liselotte // 2014-03-15 · 17:41:48

Jag är gärna med och tävlar. Vill vinna för att kunna ge detta fina kit till min fina dotter. Hon har psoriassis i hårbotten och får ofta tvätta och behandla sin hårbotten med starka preparat som inte är så bra för hennes långa hår. Så hennes hår behöver verkligen skötas om med lite extra omsorg. Mvh Liselotte

Postat av: Helena // 2014-03-20 · 18:29:35

Vem vann?

Postat av: Helena // 2014-04-15 · 16:36:29

Vem vann egentligen?

Svar: Hej. Sofia, Yohanna och Liselotte vann den här tävlingen & är kontaktade ! :)
Idas beauty ~ mamma till filippa ♡


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback