Svar på era frågor

2014-01-25 · 12:50:00
Både jag och Jonas är födda 1990 och fyller alltså 24 år i år.


Vi har varit tillsammans i sex år, i år blir det sju år.


Ja vi har några förslag, men det är så himla svårt. Det ska ju kännas 100% rätt och vi kommer säkert vela och tänka även efter att bebis har kommit.. Dock har vi två stycken förslag som båda gillar och det är Julia och Linnéa. Sedan gillar jag även Amanda, Ellen, Tilde, Wilma och Elina. Har ni några förslag på fina flicknamn så får ni gärna kommentera. 
 

Vem är du och avgöra det undrar jag då? Dessutom tycker jag inte att varken jag eller min sambo är särskilt mycket ungdomar längre.. Vi båda är vuxna, har fast anställning, stadig ekonomi, boende och körkort. Varför ska man alltid som ung blivande förälder få höra sånna dumma kommentarer? Vissa känner sig redo för att försöka skaffa barn när de är 18 och andra vid 30 år. Det är helt olika och upp till var och en. Jag tycker heller inte att man ska sätta en ålder för hur gammal man behöver vara för att vara en bra förälder.
 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Postat av: EMELIECATRINE // 2014-01-25 · 15:05:25

Ja, visst var dom söta!

Men usch, vilken dum kommentar du fick. Jag tycker man inte är väldigt ung vid 24-års ålder att skaffa barn, det beror ju helt på vilket liv man lever. Bra svarat där! Apropå tjejnamn och tips, min bästa väns dotter heter Elise. Tycker det är jättefint =)

Postat av: EMELIECATRINE // 2014-01-25 · 17:04:07

Ja, precis! Åh, men var roligt att du gillade namnet =)

Postat av: Linda // 2014-01-25 · 18:21:39

var länge sen!:D hoppas allt är bra

Postat av: Julia // 2014-01-25 · 21:26:03

Jag tror ni kommer bli superfina föräldrar! Och sen tycker jag även ni kan döpa henne till Julia, hehe ;) kul att ni tycker det namnet är fint! :D

Postat av: Michelle // 2014-01-26 · 14:22:41

Den där sista kommentaren kändes väldigt korkad! Dessutom tycker inte jag att 24 är en "ungdomsålder" utan det är en mogen ålder! (Jag är ju 24 hallå!! haha)

Postat av: Jessica // 2014-02-18 · 22:26:58

Grattis till kommande bebis!!

Ni har verkligen det mest fantastiska framför er, ta väl hand om det!

Lycka till!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback