Goodiebag från Benefit

2014-08-06 · 09:11:00
 
För några veckor sedan fixade jag ju mina ögonbryn hos Benefits browbar. Med mig hem fick jag en liten goodiebag innehållande de här produkterna (samt en till som har blivit lite av en favorit, så den tar vi i ett annat inlägg). Alla produkterna kommer från Benefit och jag bara älskar deras förpackningar och för att inte tala om alla påhittiga och roliga namn på produkterna. Se bara nedan! 
 
The Pore fessional primer (t.v).
Minimerar snabbt uppkomsten av porer och hjälper din makeup att sitta hela dagen. Den silkeslena och lätta formulan kan användas under makeup för att skapa en jämnare finish eller användas under dagen för att matta ned glans och retuschera problemområden. "Den är så genomskinligt, ingen kommer att veta att du har något!".
 
Posie balm (m).
Det här saftiga och byggbara här läppbalsamet ger näring åt läpparna  och passar perfekt att bära ensam eller tillsammans med ditt favorit läppstift. En must-have produkt som skapar läckra, "kissable" läppar i ett svep. 
 
They're real mascara (t.h).
En kolsvart bästsäljare som ger dig fransar du inte visste att du hade! Den specialdesignade borsten gör det enkelt att ge färg till de allra minsta fransarna, komma åt nära fransroten, lyfta och ge både längd och volym till fransana. 
 
 
Benefits produkter hittar inne du hos Sephora.
 
 
 

Postat av: frida // 2014-07-03 · 11:28:40

åh va fin design :)

Svar: Tack snälla :D
Idas beauty ~ mamma till filippa ♡

Postat av: Junitjej // 2014-07-03 · 20:05:13

Tack för dessa tips!

Postat av: Malin - tvillingmorsan // 2014-07-03 · 23:19:14

Åh ge mig <3 kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback