Tre månader idag

2014-07-28 · 16:14:00
 
I dag fyller vår lilla älskling hela tre månader. Jag kan verkligen inte förstå vart tiden tar vägen? När blev du så stor? Ibland kan jag bli lite rädd för tiden, för att det går så otroligt snabbt, men jag försöker att njuta av varenda liten sekund tillsammans med vår fina tjej. 
 
Dagen började på Bvc där vi som vanligt vägde och mätte (5470 gram och 64 cm lång, inte konstigt att jag har fått lov att köpa en i princip helt ny garderob + de här coola solglasögonen ovanför, haha) och jag fick chans att ställa alla frågor som jag hade samlat på mig under en månad då vi inte varit där. En av anledningarna till besöket var även att Filippa skulle få sig en andra dos rotavirus-vaccin samt de vanliga tre månaders vaccinen med två sprutor i benen. Jag hade med mig min mamma som stöd och hon fick hålla Filippa när hon blev stucken. Åh, vad det skar i hjärtat av att se hur ledsen hon blev av sprutorna och allra främst efter spruta nummer två. Usch och fy! Men nu är det gjort, och vi håller tummarna att vi slipper biverkningarna.
 
 

Postat av: Anonym // 2014-07-28 · 17:21:13

hur fan kan du ge ditt barn det giftet???

Postat av: JUNITJEJ // 2014-07-28 · 18:14:13

Så söt!

Postat av: Robex Lundgren // 2014-07-28 · 22:31:37

fin bild

Postat av: Hanna - Träning och min vardag som trebarnsmamma // 2014-07-28 · 22:54:23

Vilken liten tuffing!

Svar: Haha, visst! ;)
Idas beauty ~ mamma till filippa ♡


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback