Dermalogica UltraCalming Treatment Kit

2014-03-21 · 12:10:56
 
Nu under graviditeten så har min hy verkligen fått sig en rejäl omgång. Aldrig kunde jag tro att jag, som ändå är så duktig på att ta hand om min hy, skulle kunna få en sån oren och finnig hy bara på några veckor, tack vare enbart hormoner. Men tji fick jag. De första veckorna in i graviditeten var kaos. Jag hade, och har fortfarande kvar några, röda prickar och pormaskar överallt i hela ansiktet, bröstet och på ryggen.
 
Min räddning blev dock Dermalogicas produkter. De är milda mot huden, djuprengörande, och framför allt någonting som min hy verkligen verkade behöva – de var återfuktande. För visst ni det att en finnig hy inte alltid behöer bero på att din hy är fet och oljig, utan tvärtom så kan den vara alldeles för torr. Ett tips är att testa sig fram innan man hittar de produkter som passar just för din hy.. Och jag har helt klart hittat mina favoriter nu!
 
Dermalogica finns bland annat att köpa hos Hudvårdsbutik.
♥ ♥ ♥ ♥
 

Postat av: Evelinasfina Skönhetsblogg // 2014-03-21 · 13:16:35

Jag testade deras cleanser någon gång och jag gillade den :)

Postat av: Annster // 2014-03-21 · 13:25:43

Härligt med bra produkter.
Kanske något man skulle testa.
Visste att problemhy kan bero på torr hy likväl.
Precis det jag fått på senare tid. Aldrig haft problem i hela mitt liv. Tills de senaste åren.
Så frustrerande.

Postat av: Chaterine // 2014-03-21 · 22:45:03

Vet hur det är!
Min hy blev helt kaos under min graviditet, som en flottig pizza haha. Men det blev bättre efter, inte helt men bättre (i och för sig så ammar jag fortfarande så har ju hormonerna kvar), Olika för alla! :)

Postat av: Chaterine // 2014-03-21 · 22:47:41

Har man tur går det bort när alla hormoner är ute ur kroppen! :)

Postat av: Annster // 2014-03-21 · 22:54:56

Det ska jag göra.
Låter som att det är den hudtypen jag har.

Postat av: Annster // 2014-03-21 · 23:55:36

Tänkt tanken.
Men det kanske skulle skrämma slag på henne/honom ;p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback