Vad har vi valt för barnvagn?

2014-03-13 · 09:01:00
 
Jag fick en fråga om jag kunde lägga upp en bild på vår vagn och berätta varför vi har valt den. Well.. Först och främst så är det ju en djungel att välja barnvagn och alla tillbehör som finns. Vi bokade först en Kronan duovagn som vi tyckte var toppen, tills vi fick den här! Vi hävde alltså köpet på vagnen vi först bokat och idag är vi jättenödja. 

Vagnen som vi har heter Bugaboo donkey mono och är en utav de mest populära vagnarna just nu tror jag, haha. Jag ser den vart jag än vänder huvudet på stan och vill bara ta en filt och täcka för "öppningen" och gå ut på promenad med vår vagn, haha. Den är så himla fin, praktisk och lättkörd! NI kommer definitivt att se mer av den i bloggen framöver!
 
♥ ♥ ♥ ♥

Postat av: Evelinasfina Skönhetsblogg // 2014-03-13 · 09:51:11

Vet inte hur jag skulle kunna välja när det finns så många alternativ :) Huvudsaken den är trygg i alla fall!

Postat av: Therese // 2014-03-13 · 10:00:42

Smart med korgen på sidan sådär!

Postat av: Jenny // 2014-03-14 · 12:14:40

Vi funderar också på en Bugaboo. Tycker dock det är så sjuuukt svårt det här med barnvagnar. Funderar på att lotta och hålla tummarna på att bästa vagn vinner ;)

Ha en fin dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback