Månadens VIP-utskick från Shesocial

2014-03-24 · 13:47:00

Äger du en blogg, Facebook, Twitter eller Instagram? Då kan du gratis få hem fina VIP-utskick från Reddvilles sociala nätverk Shesocial ~ Läs mer och bli medlem här.

 
I månadens VIP utskick hittar vi två produkter från Basiderm, ett märke som är särskilt framtagen av dermatologer för fet och acne-benägen hy. Basiderm Oil control moisturizer är en 3-i-1 kräm som återfuktar huden i upp till 24 timmar. Den motverkar gransig hy och lämnar huden matt. Basiderm Oil control foam wash beskrivs som en mild och lugnande cleanser med lågt ph. Jag som har fått mer finnar under graviditeten tycker såklart att det ska bli superspännande och se om de här kan hjälpa min hy att hitta tillbaka till sitt rätta jag. 
 

♥ ♥ ♥ ♥
 
 
 
 

Postat av: MADDISENJ.SE // 2014-03-24 · 20:49:32

kul!

Postat av: Therese // 2014-03-25 · 10:53:47

Är jag blind eller vadå? Hittar bara att jag kan få hem gratis tamponger haha :D

Postat av: Sofie // 2014-03-31 · 13:58:59

Jag hittar också bara om tamponger.. hur får man skönhetsprodukter?

Svar: Hmm, vad konstigt. Länken ligger i inlägget! :) https://www.reddville.se/Shesocial.aspx
Idas beauty ~ mamma till filippa ♡

Postat av: Zejna // 2014-03-31 · 20:02:54

Vilken fin blogg du har! Och grattis till din lilla tjej, hoppas allt går bra. Ha det fint =)

Postat av: kaffehörnan // 2014-03-31 · 22:48:03

Vad sköna produkter, d fotar magiskt bra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback